Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Linda - 30 juli 2011 17:15

Idag var syrran och jag på Torget. Jag ville kolla runt lite i butikerna där. Nu när dem har byggt ut så tar det mycket längre tid än förut. Vi gick ner efter halv två nån gång, och vi kom hem nyss. Hade egentligen inte tid att gå där så jävla länge, men imorgon vill jag kolla inne i stan. Fick kollat i butikerna i alla fall, och jag hittade en del som jag ville ha och behöver! Är jättenöjd med mina köp som gjordes idag! Det blev inte bara kläder denna gången heller.


Detta shoppade jag idag:

* Rosa Topp, 99 kronor, H&M- Tyckte att denna toppen var fin i ärmarna! Billig var den dessutom, och den finns i många olika färger!

* Grå Luvtröja, 269 kronor, New Yorker- Såg denna tröjan och den såg så skön ut - vilket den faktiskt var! Slog till på den då min rosa har blivit för liten då den är rätt gammal! Köpte den i en större storlek så att den sitter lite mer slappt. Är jättenöjd med denna faktiskt!

* Body Butter Strawberry, 175 kronor, The Body Shop- Dessa är jättebra och nu fick jag tummen ur att köpa en! Fick med mig prover på deras nya också - syrran fick också en!

* Paddelborste, 1oo kronor och Ebba och Didrik DVD, 49,5o kronor (Ordinarie pris 99 kronor, men det var 5o% rabatt), båda från Åhléns- En ny borste har jag tänkt köpa länge fast det har bara inte blivit av innan, och ÄNTLIGEN fick jag köpt Ebba och Didrik - favvoserien sen jag var liten! Det bästa var att jag fick den för halva priset!

 

       

Av Linda - 30 juli 2011 00:30

                       

Här kommer fler bilder från min och syrrans dag på Styrsö. Denna underbara ö i Göteborgs södra Skärgård.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards