Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

JOBB 16-21

Av Linda - 27 juli 2011 21:34

Herregud, vilken jävla kväll säger jag bara! SHIT alltså. Har så dåligt samvete nu när M., ringde mig här strax innan elva för att fråga om jag kunde komma och jobba nu inatt, men jag har ju jobbat och jag jobbar imorgon. Det skulle köra ihop sig imorgon med om jag gick in imorgon om jag jobbade inatt. Plus att det var en körig kväll dem här timmarna som jag väl jobbade. Jaja, får ha lite dåligt samvete nu inatt då, och höra imorgon hur det har gått..

Har sovit jättebra hela natten och det var riktigt skönt, men jag hade kunnat fortsätta sova fast jag vara bara tvungen att å upp tolv. Kunde inte ligga där hela dagen.. Skönt att få sova ut för det behövde jag verkligen göra!

När jag hade gått upp gick jag ner till Återvinningsrummet för att återvinna, och sen kollade jag lite på teven på simningen för att se hur det gick för Sarah Sjöström, och vid en tio över ett cyklade jag till PA:s för att storhandla eftersom det är löning idag   Det var inte så mycket som behövdes idag faktiskt - bara två påsar blev det! I vanliga fall brukar det bli tre stycken...

När jag kom hem fick jag ta resten av disken då jag bara tog alla skålarna igår efter Tacosen i helgen. Åt och kollade lite på datorn för klockan den bara rann iväg sen. Fixade i ordning en matlåda också; Rostbiff, Potatissallad och Sallad åt jag idag med, men nu blev jag av med allt då det kan bli dåligt medans jag är borta.

Har snackat med C., på kvällen också då hon ringde innan tio nån gång. Har börjat packa lite inför helgen också, men som vanligt vet jag inte vad jag ska ta med mig!...

Hoppas att Ni haft en fin dag då värmen har kommit tillbaka - yeah =) Natti natt och tjing tjong


Köpte Solo, Glaze, VeckoRevyn och CHIC idag på PA:s.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards