Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Linda - 25 juli 2011 21:34

Jag har sovit jättebra inatt så bra att jag försov mig imorse. När klockan ringde tänkte jag; fem minuter till.. Men jag vaknade inte förrän fem i sju igen.. JÄVLAR sa jag och gick upp; in på toa, klädde på mig, dra upp persiennerna, ta något att dricka och sen borsta tänderna. Jag var på jobbet 7.12 i alla fall så där fick jag verkligen eld i röven. Var rätt trött när jag kom dit och på morgonen, men sen gick det faktiskt bättre. Det har vart en dag som har gått i ett faktiskt.

När jag kom hem satte jag mig bara vid datorn en bra stund innan jag la mig fem i sex. Jag sov och sov ända fram till tjugo i åtta då jag gick upp. Det var jätteskönt att sova, men det lär la bli svårt nu inatt. Var trött när jag gick upp fast så fort jag fick i mig mat så piggna jag till. Åt Rostbiff, Potatissallad, Majs och Sallad till idag som middag. Just den Potatissalladen var jättego så den kommer jag nog köpa igen, tror jag. Mycket goare än andra. En väldigt lugn dag!


Blev en hel del prat om händelserna i Oslo idag på jobbet också, och vi hade en tyst minut. Det blev lite för allvarligt där ett tag när man mindes en massa händelser som har hänt genom åren... Man kan inte annat än att bli jävligt berörd utav denna helvetes händelsen som det faktiskt var! Jag finner fortfarande inga ord för allt..


Nedan en bild från Rosetåget på Rådhusplatsen i Oslo nu ikväll. Det var 15o ooo människor som var där! Jag själv hade velat vara där idag faktiskt. Mine tanker er fortsatt hos dere  


      

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards