Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Linda - 21 juli 2011 23:06

Imorse var det dags att gå upp tidigt vilket är jävligt segt när man jobbat kväll dagen innan, och det är jag knappast ensam om att tycka! Som tur var så gör jag bara en kväll till nästa vecka denna månaden. Det har blivit elva stycken nu denna månaden... Rätt många faktiskt, och det är mest vi vikarier som fått kvällarna av nån jävla anledning...

Jaja. Fick sovit lite inatt i alla fall, tror att klockan var vid halv två sista gången jag kollade på klockan, och sen vaknade jag upp tio minuter innan klockan ringde - vilket jag faktiskt brukar göra!

Dagen har vart lite småseg faktiskt, men vi skratta nog ut våran energi och kraft igår A., och jag så idag var det lugnt! Fast vi skrattade lite granna där på eftermiddagen. Dryg dag kan man säga.

Det var skönt att cykla hem sen, men jag skulle höra med chefen om en nyckel så jag fick vänta på henne lite innan jag cyklade hem strax efter fyra var klockan då.. Det var rätt så skönt ute även om det blåste lite. Däremot har det inte vart nån sol på dagen fast det var sol på morgonen!

Buh, jag la mig tjugo i sex och gick upp tjugo i åtta så detta lär ju bli en sömnlös natt... Fixade Pommes Frites, Kebabkött, Sallad och lite Kebabdressing till middag idag, men jag hade ingen vidare matlust. Har stört mig för mycket på idiotens jävla ord igår, och där fick jag griller i hövvet igen. Danke schön!!

Nä, hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards