Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Linda - 15 juli 2011 23:34

 

 Jag sitter och kollar på Seven nu som går på TV3, och den började kvart i tio.

Jag har sett denna filmen förut har jag för mig då jag känner igen en del saker i filmen.

Brad Pitt och Morgan Freeman gör huvudrollerna. Brad är ju bara för jävla snygg här!

Den handlar om en psykopat som systematiskt dödar sina offer efter De sju olika dödssynderna.
Har för mig att den är bra! Har Du sett filmen?

Av Linda - 15 juli 2011 22:30

Vilken jävla mensvärk jag hade igår på kvällen - den ville inte riktigt ge med sig även om den försvann lite när jag åt, men sen kom den tillbaka när jag skulle sova. Äckligt jobbigt och äckligt typiskt! Sov dock bra sen hela natten fast jag vaknade och kolla på klockan för att sen somna om igen. Vet att jag vakna runt elva och då tänkte jag; lite till, och självklart somnade jag om bra så jag vaknade inte förrän tio över tolv igen då jag gick upp. Rätt in i duschen då så jag fick tvättat mitt hår så det hinner torka innan jag ska iväg till jobbet.

Efter duschen ställde jag mig och diskade, värmde Potatisklyftor som jag ska käka ikväll tillsammans med Kyckling i sås med Champinjoner och Vitlök i. Slappade vid datorn också innan jag cyklade iväg.


Denna kvällen gick bättre än den igår, men igår hade jag så jävla mycket hormoner i mig så det förstörde lite av min kväll för min egna del. Är dock inget fan av att jobba fredagskvällar alls!

Däremot har det inte alls vart fint väder idag utan grått och regn i luften. Mycket riktigt så började det regna efter fyra, och så där har det hållt på! Hade strumpor och mina mysbyxor idag - det var ett tag sen nu man använde detta...

Roligare dag än jobb har det inte vart idag. Man är så jävla seg när man kommer hem bara..

Hoppas att Ni haft en bra fredag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards