Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Linda - 14 juli 2011 22:34

Dags för första kvällen av tre i rad denna helgen.. Det är rätt jobbigt med kvällar ändå - speciellt när man redan gör så jävla många som man gör.. Skulle egentligen vart ledig idag, men jag hoppade in extra då jag förlora lite timmar när jag bytte bort en fredag, så på det sättet var det bra att jag fick tillbaka dem plus att jag får nu lite OB också.

Det har gått bra idag ändå, men jag har haft så jävla ont i magen idag, och när jag var på jobbet märkte jag att den jävla mensen hade kommit... Som tur var så hade A., med sig tamponger, och dem räddade min eftermiddag/kväll. Jävla skit för det har gjort rätt så ont idag som alltid när det är första dagen.. Humöret och tålamodet framförallt existerar inte när hormonerna är så jävla dominerande. Mitt humör blir verkligen som en jävla berg-och-dalbana - akkurat som idag.

Sov inte bra inatt heller så det var väldigt jobbigt. Jag var uppe på toa vid sju, sen halv elva igen och då drog jag upp persinnerna, och sen la jag mig igen. Gick upp alldeles för sent idag nämligen tio i ett. Jävlar, då hann jag inte med att diska som jag hade tänkt göra. Hängde vid datorn bara och snacka en del med C., innan jag skulle iväg och jobba.


Om det var fint väder igår med sol, blå himmel så var det rena motsatsen idag med blåst och grå himmel. Sen vid fyra vörjade det regna, och det håller på fortfarande. Gjorde inte så mycket när man ändå jobbade. En dags regn dör man inte av direkt det enda som var tråkigt det var att cykla hem i det. Förhoppningsvis sover man gott inatt!

Hade med mig mina Enportionsrätter idag till jobbet som jag ska äta under helgen. Åt Pasta Alfredo idag, och den kommer jag inte köpa igen! Då är Kyckligen fan så mycket goare!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards