Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

SHOPPING HEMTEX, LINDEX och VERO MODA

Av Linda - 13 juli 2011 23:34

Idag var jag ju på stan med Linda där hon ville kolla lite. Jag hade inte tänkt att jag skulle köpa något alls, haha, där fick jag för den tanken! Utbudet här är ju inte speciellt stort, men vi kollade i dem butikerna som jag shoppade i, och jag hittade något i alla av dem - inte alla gånger man gör det direkt! Det jag hittade på Hemtex var jag i alla fall tvungen att ha så det var inte helt spontana köp idag. Är nöjd med med det jag köpte idag.


Detta shoppade jag idag:

* Satin Lakan, 99 kronor (Ordinarie pris 199 kronor), Hemtex- Jag var faktiskt på jakt efter nya lakan, och då i Satin som jag inte har sen innan. Ville hellre ha ett vitt, men jag betalar inte det priset för ett lakan så det fick bli detta i rosa! Är jättenöjd nu när jag har ett till Lakan - vilket man verkligen behöver!

* Vita Hotpants, 69,5o kronor, Lindex- Tyckte att dessa var fina, och dem passar bra ihop med min vita Behå!

* Beige Kjol, 3oo kronor, Vero Moda- Tyckte att denna var så jävla snygg så jag slog till på den! Dessutom är det snyggt med tajta kjolar, tycker jag!

 

     

 
 
neli

neli

14 juli 2011 17:32

åh vilken fin kjol du köpt =) älskar den!

nej gud va sorgligt! mina tankar går till dem <3 gud så hemskt! världen är orättvis.

oj nu har jag missat något haha. nej den klänningen såg jag faktiskt aldrig! du kan möjligtvis inte länka till den eller något, så jag får se =) ååh den var säkert supersnygg! ja gud ja, han är lätt en favorit när det gäller balklänningar. han har otroligt snygga brudklänningar också. en dröm är ju att bära en elie saab bröllopsklänning när man gifter sig, men det lär nog aldrig hända haha.

ja men bayswatern är också sjukt snygg =) dem väskorna är snygga men på olika sätt liksom!

nej det blir ingen mer resa detta året. håller mig nog till att flyga 1 gång per år eller 1 gång på 2 år haha. pallar inte mer =P inte kul att vara flygrädd!

ja jag är riktigt nöjd med YSL läppglanset =) ångrar att jag inte köpte ett till haha =( men men, det kan man inte göra något åt nu haha.

härligt och höra att det är bra med dig. jobbigt med det som hänt bara =( med mig är det bara bra också! nu är jag själv med killen eftersom hans föräldrar åkte på semester så vi har hela huset för oss själva i typ lite mer än 1 vecka, så det blir mys =D
kramar

http://iamsofashion.blogg.se

 
johanna lee

johanna lee

14 juli 2011 18:55

gulligt lakan hihi :)

Ja men precis, men det är ändå där jag hittar dom mesta av mina kläder, som typ hela sverige men ändå haah :P

Aha okej!

Tack så mycket, jag var där i 4 dagar typ eller vi åkte runt, var i järvsö, sundsvall och hudiksvall och lite andra platser, mysigt :)

Hur är allt med dig?

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards