Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Linda - 13 juli 2011 23:34

Idag var jag ju på stan med Linda där hon ville kolla lite. Jag hade inte tänkt att jag skulle köpa något alls, haha, där fick jag för den tanken! Utbudet här är ju inte speciellt stort, men vi kollade i dem butikerna som jag shoppade i, och jag hittade något i alla av dem - inte alla gånger man gör det direkt! Det jag hittade på Hemtex var jag i alla fall tvungen att ha så det var inte helt spontana köp idag. Är nöjd med med det jag köpte idag.


Detta shoppade jag idag:

* Satin Lakan, 99 kronor (Ordinarie pris 199 kronor), Hemtex- Jag var faktiskt på jakt efter nya lakan, och då i Satin som jag inte har sen innan. Ville hellre ha ett vitt, men jag betalar inte det priset för ett lakan så det fick bli detta i rosa! Är jättenöjd nu när jag har ett till Lakan - vilket man verkligen behöver!

* Vita Hotpants, 69,5o kronor, Lindex- Tyckte att dessa var fina, och dem passar bra ihop med min vita Behå!

* Beige Kjol, 3oo kronor, Vero Moda- Tyckte att denna var så jävla snygg så jag slog till på den! Dessutom är det snyggt med tajta kjolar, tycker jag!

 

     

Av Linda - 13 juli 2011 22:34

Igår när jag kom hem var jag verkligen helt slut i hövvet för det märkte jag när jag skulle sova. Det tog mig inte lång tid innan jag väl somnade... Sen med det jävla beskedet på kvällen också gjorde inte saken lättare att jag blev piggare  . Tog inte lång tid innan jag väl sov, och sen sov jag bra större delen av natten, men jag vaknade en del på morgonen för att titta på klockan. Sen somna jag om igen. Gick upp tolv idag. Rätt så jävla sent egentligen, men jag var tvungen att få sova.


Vid halv ett tog jag cykeln ner till Linda för vi skulle till stan och kika lite. Jag hade inte tänkt att köpa något där egentligen, haha, men jag shoppade ändå! Vi gick runt och kollade lite på Hemtex, Lindex och Vero moda - det är vad utbudet är som är bra! Åkte sen vidare till Jysk, hämta nyckel och sen till ICA, och sen till Linda igen där vi skiljdes åt.

När jag kom hem sen hängde jag in mina kläder i garderoben, slappa vid datorn till halv sex då S., kom! Jag bad henne komma upp så jag kunde visa min nya kjol och klänning! Den där klänningen är jag riktigt jävla nöjd med   Sen gick vi Slingan som vi brukar göra, OCH jag fick INTE ont i benen idag! Det var jävligt skönt att inte få ont i dem, men jag stressade inte på så mycket i början som jag gör ibland..

Efter att S., och jag hade skiljts åt gick jag hem och hämta mina kort och så för jag skulle cykla till PA:s. Cyklade dit tio i åtta och då var det fortfarande skönt ute, men inte sen när jag skulle hem - då kände jag att det var lite kyligt. På PA:s handla jag Bananer, Champinjoner, Chic, Chokladflarn, Ciabatta bröd, Cosmopolitan, Grillad Kycklingfilé, Gurkor, Kycklingfilé Curry, Kycklingfilé, Köttfärs, Kött & Grillkrydda, Pasta Alfredo, Pipsi, Skinka och Tv-tidningen. Sen var det bara hem och äta mat; Grillad Kycklingfilé, Pommes frites, Bearnaisesås och Sallad till.


Har tänkt på Er hela dagen, och jag kan fan inte fatta att det har hänt, och att Ola är borta. Även om jag inte sett dig sen jag lämnade Oslo för 6½ år sen, så var Du en helt underbar gutt! Så himla söt och omtänksam. Usch, fy fan alltså. Skär i en när jag tänker på vad Din underbara familj går igenom. Du är jävlar i mig saknad      


På PA:s handla jag Sallad, Cosmopolitan, Chic, Kycklingfilé Curry, Grillad Kycklingfilé (dagens middag), Kycklingfilé, Köttfärs, Bananer, Gurkor, Champinjoner, Kött & Grillkrydda, Pasta Alfredo, Ciabatta bröd, Skinka och Chokladflarn.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards