Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Linda - 10 juli 2011 22:46

Igår var jag ju hemma hos J., på kvällen och det var trevligt! Skönt att komma iväg lite efter den lite köriga dagen. Följde med upp till Bredablick - vilken fin utsikt det är däruppe! Var dock inte nere på dansgolvet då jag inte kände riktigt för att dansa igår. Satt och tjöta lite istället. Träffade O., där och det var fan jättekul att träffa honom igen =) Det var så himla längesen, och jag blev verkligen skitglad! Åkte hem med S., i taxi sen strax innan halv två, och det var tydligen bra det för sen hade man fått vänta ännu längre på taxi...

Drack fan en hel flaska Ecologica Berlina igår, men den är ju inte speciellt stark eller så - gott var det!


Idag har jag vart rätt trött bara. Vaknade upp vid en kvart över tio, gick på toa och sen la jag mig i sängen igen.. Trodde inte att jag skulle somna om, men det gjorde jag tydligen då jag vaknade tjugo i ett igen då jag gick upp! Fuck, det var sent, men då la jag mig inte förrän tre typ.. Satt vid datorn när jag kom hem inatt tills batteriet dog.

Även om jag inte vart bakis idag så har jag vart trött och lite slö så jag har inte orkat göra så mycket. Det har vart fint väder idag med sol samtidigt som det har blåst lite, men sen lite senare på kvällen blev det liiiite kyligare.. Gick ner till J., förut där jag skulle hämta min cykel, och sen hem igen där jag bara slappade. Cyklade senare ner till Alfred där jag köpte en rulle. Jag orkade fan inte laga någon mat idag vilket jag sällan gör när jag har vart ute!

Sitter och kollar på Breach en film på TV4. Ska se den klart innan jag ska sova. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards