Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linda - 4 juli 2011 23:34

Igår satt jag och kollade på konserten från Ullevi med Metallica, och den var JÄVLIGT bra måste jag säga! Kollade självklart på hela konserten även om jag skulle upp tidigt idag. Enligt mig var den helt jävla GRYM! Jag bara önskade att jag var där igår, och jag mindes den där dagen i slutet av Maj, 2oo4, när jag såg dem på Ullevi med C,. och J,.


Somnade nog vid två tror jag att den var, och sen vaknade jag fem för att kolla på klockan, men jag somnade om lika fort igen. Gick upp när klockan ringde och jag var näst först idag i Personalrummet! När händer det? SÄLLAN!! Haha, men det var bra av mig. Annars har detta vart en jävligt PISSIG dag. Har inte pratat så mycket idag, inte som jag kan göra i alla fall. Jag ska hålla mig låg nu de resterande sju veckorna - eller försöka i alla fall!


När jag kom hem sen så åt jag min Ciabatta som jag köpte igår, städade toaletten och fixade lite annat smått.

Satte mig vid datorn sen en stund innan S., kom efter fem. Vi var ute och gick Hälsoslingan på 1 timme och 35 minuter. Fick dra ner på farten idag igen då jag fick ont i vänster vad. Måste kolla upp det eller höra mig för om det fortsätter... Stannade till på ICA bara där jag köpte GT, Schampo och Tvål. Mitt Schampo var helt slut då jag tog det sista i fredags, och eftersom håret skulle tvättas idag fick jag köpa nytt.

När jag kom hem igen var det lagom att fixa middag; Buffalo Wings, Ris, Currysås och Sallad till det. Nu var det jättelängesen jag åt just Buffalo Wings, och det är ju en form av Kyckling det också, haha. Sex dagar i rad nu då... Duschen efteråt var verkligen välförtjänt och efterlängtad. Höll på att säcka ihop inne i den bara.

Nä, nu ska jag sova! En del att fixa med imorgon. Tjing tjong

Av Linda - 4 juli 2011 19:34

 En av mina absoluta favoritlåtar; Fade to Black

Ride the Lightning

Sad but True

Enter Sandman

 One -deras bästa låt Live, tycker jag!

 

Igår var ju Metallica på Ullevi och spelade. FY FAN vad jag ångrar mig att jag INTE var där!

Men jag fick se konserten från soffan istället.

Detta är världens bästa band enligt mig, och jag mindes tillbaka när jag såg dem på Ullevi, 2oo4.

Har valt ut de låtarna jag tyckte var bäst igår!

Låtarna är utan inbördes ordning - ALLA är lika BRA!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards