Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Linda - 3 juli 2011 23:36

  

Charlene i en Armani, och denna var riktigt snygg!

  

Prinsessan Madeleine var verkligen riktigt snygg på festen! Min favorit!

  

Kronprinsessan Maxima var jättefin i denna klänningen också! Denna skulle jag vilja ha själv!

  

Kronprinsessan Mette-Marit var fin i denna klänningen!

  

Kronprinsessan Victorias klänning gillar jag, men den hade vart finare om den bara var i rosa, tycker jag! Annars snygg modell på klänningen.

 

Jag måste bara visa några bilder från bröllopsfesten igår. Här är mina favoriter från kvällen! När man ser de kungliga i deras balklänningar så kan man inte annat än att avundas lite

Av Linda - 3 juli 2011 21:34

Igår när jag hade kommit hem var jag inte så jättetrött, men jag var det sen när jag skulle sova märkte jag. Sov riktigt bra inatt, och som vanligt hade jag ställt klockan på halv elva, men jag ville ligga kvar lite till. Det blev inte LITE till utan 45 jävla minuter till så jag gick inte upp förräns kvart över elva. HELVETE då blev jag lite stressad faktiskt.. Vill gärna ta det lugnt innan jobbet, men det blev inte så idag riktigt.

Väl på jobbet var det svettigt och kvavt (ute) fast det har gått bra ändå. Timmarna har gått hyfsat fort också får jag säga. Var lite trött där ett tag innan jag skulle hem då jag bara skrattade. På rasten tog jag cykeln upp till Willys där jag köpte Ciabatta bröd, Choklad och Kyckling Jakob som fick bli min middag idag. Haha, det var femte dagen i rad som jag åt Kyckling idag, men i lite olika former. Det är ju bara för jävla gott med kyckling så!

När jag hade slutat skyndade jag mig hem så jag kunde se på Solsidan, och efter det såg jag C/o Segemyhr.


Men det bästa var sen efter nio när jag satte på SVT1 för att se ÄLSKADE METALLICA!! Åååå, fy helvete vad jag önskar att jag var där ikväll! Men det är helt grymt att konserten sänds live från Ullevi i alla fall.

Ååå, nu spelar de en av mina favoritlåtar - nämligen Fade to black   Vissa låtar är ju bara Han så det skriker om det varav en är Fade to black, men jag älskar den ändå! Minns själv när jag såg dem den där varma dagen i slutet av Maj, 2oo4 =)

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Dagens gastronomiska middag.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards