Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Linda - 2 juli 2011 22:34

  

Charlene och Albert på väg ut från borggården! Jättefin klänning

  

Prinsessan Madeleine var snyggast som vanligt bland gästerna.

  

Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel. Gillar Victorias skor och färgen på klänningen gillar jag, men hon kan bättre!

  

Drottning Silvia och Kungen. Jag gillar färgen på Silvias klänning och hatt!

  

Prinsessan Marie i en härlig klänning i en härlig färg!

 

Idag var det dags för Furst Albert och Charlene Wittstock att gifta sig.

Jag har jobbat idag så jag kollade på bröllopet på jobbet..

Det som imponerade mest på mig var faktiskt palatset och där dem hade själva cermonin. VILKEN JÄVLA BORGGÅRD! Vilka SNYGGA marmortrappor!! Riktigt fint var det där. Att de gifte sig utomhus är jävligt kul också, tycker jag. Varmt och fint väder hade de - Monaco visade sig från sin bästa sida!

Charlenes klänning påminde jävligt mycket om Victorias, men Charlenes var tajtare och mer rak i modellen. Väldigt fin i Armani var hon.

Favoriterna bland gästerna idag var faktiskt Prinsessan Madeleine och Prinsessan Marie!

Av Linda - 2 juli 2011 15:30

Imorse var det dags att gå upp tidigt igen, och detta är min första jobbhelg nu för i sommar. Sov inte så bra inatt som vanligt, men det bästa är att solsvedan gör inte ont längre. Den har verkligen lugnat ner sig, och det är jävligt skönt det! Morgonen har gått bra i alla fall. Man längrar bara hem till sängen när man gör delad tur, och tills klockan blir tolv då man cyklar hem! När jag slutat tolv cyklade jag ner till ICA där jag köpte Expressen och Sandwich (2 för 49 kronor) - vilket är jävligt billigt, och då passar jag på att köpa den glassen som jag verkligen gillar! Utanför ICA köpte jag med mig 1 Liter Jordgubbar också av försäljaren.

Jag kom i säng till halv ett och jag gick upp tre igen. Det var jätteskönt att ligga och sova kände jag. Man hinner inte göra så mycket mer nu än att kolla på datorn innan man ska iväg igen..


Kvällen gick bra den också, men när jag kom tillbaka kollade vi på Bröllopet i Monaco så det var en mjukstart där. Sen rullade det på bra. Hade med mig Kycklingfilé Curry idag som blev min middag idag. I sommar blir det säkert en del sånna här portionsrätter när man jobbar kvällar då man inte har rester hemma varje gång..

Det är segt mellan åtta och tio bara då man är ensam, men då ser jag till att sysselsätta mig själv med annat, och då går det rätt så fort sen. Skönt att cykla hem efter jobbet i alla fall och jag glodde på teven och datorn innan jag la mig för att sova.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Dagens gastronomiska middag.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards