Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Linda - 1 juli 2011 19:34

Inatt har jag återigen haft lite svårt att sova, men det har ju och göra med min bränna som jag fått. Det har kliat och svidit en del. Fan, fan vad jag ångrade att jag inte köpte den där jävla Yoghurten tänkte jag bara. Så det var rätt jobbigt natt faktiskt, men när jag väl sov så sov jag bra.

Blev dock väckt innan sju imorse då dem ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba, men jag sa Nej. Dels på grund av klådan och att jag hade sovit så dåligt - behövde fortsätta vila kände jag. Det tog en stund innan jag somnade om igen, och jag gick upp alldeles för sent idag nämligen halv ett. Aja, det fick bli så idag.. Var längesen jag sov så länge, men jag var helt slut mentalt i hövvet och kroppen - bokstavligt talat! Regnat har det gjort inatt också en hel del, men det har inte regnat på dagen i alla fall vilket varit bra!

Har inte gjort så mycket idag utan jag har bara tagit det lugnt. Väldigt skönt det också så jag kan ladda upp inför helgen. Hade velat vara hemma i Göteborg denna helgen för att se Metallica på söndag, men jag får se konserten på teven istället. Det tycker jag är skitbra att dem sönder konserten på SVT på söndag!


Cyklade iväg till Willys sex där jag handlade lite smått Buffalo Wings, Choklad, Diskmedel, Gifflar, Kebabdressing, Kebabkött, Kycklingfilé Curry, Mjölk Pringles och Yoghurt. Träffade H., där också så vi snackade lite granna.

Nu håller jag på med maten, och idag blir det Marinerad Kycklingfilé, Potatisklyftor, Bearnaisesås och Sallad till det. Jag bara ÄLSKAR Kyckling det är ju sjuktgott! Min nya favorit kan man säga..

Lugn dag och kväll, men så får det bli när man börjar sju imorgon. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Köpte Buffalo Wings, Gifflar, Pringles, Kycklingfilé Curry, Mjölk, Kebabkött, Choklad, Kebabdressing, Yoghurt och Diskmedel förut på Willys.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards