Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Dags att lämna Göteborg

Av Linda - 25 juni 2011 23:56

Idag var det dags för mig att lämna Göteborg för den här gången, men jag är tillbaka om en månad igen.

Inatt vaknade jag av att det regna, och då tänkte jag; fan vad typiskt nu när jag ska åka idag.. Men imorse så sken solen så fint och det var blå himmel! Mitt på dagen var det jättefint väder när jag var ute med Akeila, men senare kom molnen och då blev det lite kallt. Blåsten gjorde inte saken lättare heller i och för sig.

Akelia och jag var ute och gick i 1 timme och 15 minuter - helt UNDERBART! Lilla bebisen fick syn på ett löv som hon trodde var en hare, och då började hon springa lite... Den var jag inte beredd på direkt   

Hann inte göra så mycket mer än promenaden och packa ner allt i väskan innan jag skulle iväg. Mamma åkte med mig till Centralen idag där vi mötte upp C., Det var jättebra att få hjälp med väskan när jag hade så mycket med mig, hahaha.


När jag kom hit fick jag gå från Station en promenad som vanligtvis tar tio minuter, men idag tog den tjugo minuter istället.. Det gick ju bra fast det var rätt så jobbigt måste jag säga. Kändes att man lever typ, hehe.

Stack iväg till Willys vid halv nio också där jag handlade lite granna, och sen hem igen. Har bara suttit på soffan resten av den här kvällen iaf.

Hoppas att Ni haft en fin dag! Tjing tjong och god natt!


Världens finaste Akelia på promenad   

 

 
 
johanna lee

johanna lee

26 juni 2011 14:49

TACK SÅ JÄTTEMYCKET ! Hade en jättebra dag :D

Ja det är faktiskt mysigt, jag funderade på att sticka ut och springa nu, för det har äntligen slutat regna haha.

Åh vad tråkigt :/ men såg att du ska tillbaka snart igen? :)

Ha det så bra!

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

26 juni 2011 19:12

Ja jag hade det jättebra :D Supermysigt verkligen! Det är riktigt härligt ute i Skärgården.
Ja det regnar lite då och då. Men jag hade ändå tur med vädret igår för det var sol och riktigt varmt och sen kom en del skurar bara ;)

Jaha okej, vad skönt. Det ska tydligen bli bättre väder här snart med, skönt det! Då måste jag sola, så man blir lite brun haha.

Åh vad kul! ja danmark är ju jättefint ju! Ska du shoppa å så då eller? :)

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards