Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

GÖTEBORG

Av Linda - 19 juni 2011 13:34

   

Snart åker jag hem till Göteborg, och det ska bli jätteskönt att komma iväg lite =)

När jag kommer hem ska jag först till brorsan och hälsa på min älskade Akelia   

 
 
johanna lee

johanna lee

19 juni 2011 17:00

Åh var det roligt att träffa brorsan och hans hund? :)

Ja det har du rätt i! Åh nu gjorde du mig sugen på glass haha, taskigt nu får jag nästan gå och hämta det. Farligt att det finns i frysen..

Ja men det känns som att man börjar bli gammal liksom. Känns så konstigt att tiden går så fort haha. Men det ska bli roligt också :D

Okej, skönt med extra pengar ju!

Tack så mycket, det var riktigt roligt :)



http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

20 juni 2011 11:50

haha vad mysigt! Djur är så härliga :)

Mmm låter mumsigt!

Hahah nej jag vet 20 är inte så gammalt, men det känns ändå så haha (a) Man blir ju typ vuxen haha.

Riktigt roligt, nej vi gick inte ut efteråt utan var bara hemma hos dom :)
Så kul att se hur dom bodde och man blir ju verkligen på att själv flytta hemifrån ;)

Ha en bra dag!

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

21 juni 2011 20:35

ja, älskar den ! :)

Jaaa, jag med! En liten söt vovve, vore underbart.

Exakt, kan vara riktigt roligt med hemmafester ibland, det blir ju en helt annan grej :)

Jaha liseberg vad kul, och åka massa eller? Då missade du ju Lotta på liseberg ;P

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

23 juni 2011 11:29

Ja det är nog bäst så att man kan gå några meter innan den blir trött ;)

Ja men precis det blir mer "mysigt" haha. Ute på krogen blir det lite mer opersonligt, men det är roligt ute med. Lite variation är kanske det bästa!

Haha vad roligt :D Jag har bara vart på liseberg när jag var jätteliten :P kommer inte ihåg nåt..
Haha vad synd då :P Jag kollade faktiskt på det på tvn, men måste säga att jag gillar allsång på skansen bättre (a)

Jag hade en jättebra dag med shopping hihi :)
Vad ska du göra idag?

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

24 juni 2011 19:00

Vad duktigt att gå så långt, perfekt när man har en hund med sig ju :) Vill också ut och gå eller kanske springa lite, får göra det nån dag :)

Ja exakt, fast jag gillar inte att dansa så mycket haha, gör du?

Ja jag borde väl åka dit!
Ja det är nog sant, jag har vart där några gånger med, riktigt bra ! :)

Åh jaså, vad kul att få se det sen!
Nej det är klart, skönt med semester från det med hihi.

Imorgon fyller jag år, hihi. Ska bli så kuul :D

Glad midsommar!

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards