Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linda - 15 juni 2011 23:34

Inatt fick jag ÄNTLIGEN sova! Fy faaaaaan vad skönt det var!! Tror jag kollade på klockan efter två den sista gången typ (de andra nätterna har klockan vart fem), så det var verkligen jätteskönt att få massa sömn. Den behövdes om inte annat. Hoppas att jag är lika avslappnad denna natten som jag var igår. Jaja.


Jag bestämde mig för att åka till Skövde idag som sagt då jag verkligen var på jakt efter den där toppen som jag bara blev kär i första gången jag såg den på bild. Jag kom till Skövde till halv fyra så då väntade jag på bussen som skulle ta mig till Elins Esplanad. Jag gick med en jävligt rask takt bort mot Gina som ligger längst bort om man kommer från bussen. Där var toppen - LYCKA! Jag tog två storlekar med mig, och en blus som jag hittade också, men den köpte jag aldrig.. Slog till på min älskade tubtopp och ett par cykelbyxor! Det är riktigt snyggt med cykelbyxor ibland, och dessutom jätteskönt. Så jag var jättenöjd med min shopping där!

Kollade även på Cubus, H&M och Din Sko, men jag hittade inget speciellt där i dem affärerna. Däremot vill jag ha ett par skor inne på Din Sko, men jag ska kolla på dem i Göteborg istället då skorna inte fanns i storlek 38, och 39 var för stora för mig..

När jag skulle åka tillbaka till Stationen så åkte jag med samma buss, och chauffören sa: Hej, är det du igen. Pinsamt. Jag kom inte helt tomhänt från Esplanaden utan jag hade även köpt Jordgubbar (2 liter) för 1o kronor/litern - JÄVLIGT BILLIGT!! Är det något som jag bara älskar så är det verkligen Jordgubbar.


Sen när jag kom hem stannade jag på ICA där jag köpte Chic, Cosmopolitan och Glass. Jag äter ju inte Grädde då det är skitäckligt så då vill jag gärna ha lite glass till gubbarna istället. Det har vart en lugn och skön kväll efter att jag kom hem strax innan sex. Det har blåst lika mycket som igår med, och man är ju så äckligt trött på detta nu!!

Nä, ska lägga mig och läsa lite innan jag ska sova för jag är inte trött just nu... God natt! Tjing tjong


Mina goa, underbara Jordgubbar som jag köpte utanför ICA Maxi.

 

Cosmopolitan och som jag köpte på ICA när jag kom hem. Kollade efter dem i Skövde, men där har dem inte kommit ut än, haha!

  

Av Linda - 15 juni 2011 19:34

Idag åkte jag till Skövde och Elins Esplanad närmare bestämt. Jag var på jakt efter något inne på Gina som jag såg det första det gjorde! Bestämde mig att köpa denna redan när jag såg den första gången så jag är verkligen skitnöjd! Gick även runt i dem andra butikerna där, men jag såg inget speciellt. Var dock inne på Din Sko där jag ville ha ett par skor, men dem var slut i min storlek - så jävla typiskt! Jag åker ju hem till Göteborg i helgen så det går ingen nöd på mig, men denna toppen var jag bara tvungen ha!! Jätte, jättenöjd är jag   


Detta shoppade jag på Ginatricot idag:

* Svart Tubtopp, 149 kronor, Ginatricot- I LOVE IT! Akkurat min stil också! Så himla fin och skön är den verkligen!

* Svarta Cykelbyxor, 59 kronor, Ginatricot- Det är ju hur skönt som helst med Cykelbyxor, och dessa var så billiga så jag slog till på dem! Har funderat ett bra tag på att köpa dem, men det har bara inte blivit av!

 

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards