Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Linda - 10 juni 2011 23:34

Tycker så synd om alla som tog Studenten idag varav en är A., som jag kommer jobba med nu i sommar, men jag är helt övertygad om att hon haft en grymt bra dag ändå! Men det skulle bli fint väder på söndag i alla fall då dem ska ha balen. Har tänkt på mina kusiner A., och C., som också tagit Studenten idag, men A., har nog haft det bästa vädret uppe i Örnsköldsvik. Även O., tog ju Studenten i Örebro idag han har jag också tänkt på!

Det har vart en jättelugn dag. Cyklade i regnet till ÖoB där jag köpte Doftspray till toan (kosta bara 9 spänn där) och Tvål. Skulle egentligen köpt två stycken Gunry Tvål, men de var helt slut!! Fick ta en annan istället. Köper alltid Gunry där då de bara kostar tio kronor/styck för 5oo ml. Får ta den nästa gång helt enkelt..

Slapp och lugn fredag annars. Hoppas att NI haft bättre väder än oss här i södra Sverige i alla fall. Tjing tjong


Denna tvålen är jättebra och den räcker länge - tio spänn är ingenting. Finns i massa olika smaker/dofter också, men Jordgubb är en favorit.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards