Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Linda - 8 juni 2011 23:34

 


Idag har det ju vart jättevarmt och lite kvavt ute, och då passade jag på att ha en klänning på mig som är väldigt skön!


* Klänning, Ginatricot- Denna klänningen är jätteskön!

* Skärp, Ginatricot- Då klänningen är så vid bryter jag av med ett skärp så den sitter tajtare!

* Ballerinaskor, Lindex- Jättesköna skor!

Av Linda - 8 juni 2011 21:36

Idag var det dags för min tredje jobbkväll denna veckan. Det tar faktistk lite på krafterna att jobba kvällar. Hela dagen blir ju liksom förstörd. Tidigare idag var det rätt så molnigt, men det var jätteskönt och varmt ute - sen senare på eftermiddagen vid sex då hade himlen spruckit upp och det var så himla fint! Då jobbar man och sliter som mest   Sånt är retligt! Som tur var så gick denna kvällen fan så mycket bättre än igår - HÄRLIGT det!

Innan jobbet dammsög jag jävligt snabbt - blev ju svettig bara av det lilla då det var skitvarmt här, tvättat mitt duntäcke och torktumlat det och sen var jag en sväng på PA:s också. På PA:s handla jag Bearnaisesås, Chilinötter, Ciabatta bröd, Gurka, Köttfärs, Mjölk, Potatissallad, Rostbiff, Skinka, Toapapper och VeckoRevyn. Fixade även mat till kvällen då jag absolut inte kände för att äta Grandiosa pizza eller Pirog ikväll.

När jag kom hem tog jag ett välförtjänt glas Vin nämligen Ecologica Berlina. SJUKTGOTT vin - ett litet tips bara   

Som sagt en lugn dag på jobbet, men väldigt varm och lite kvalmig.. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På PA:s köpte jag Bearnaisesås, Potatissallad, VeckoRevyn, Rostbiff, Mjölk, Topapapper, Ciabatta bröd, Chilinötter, Köttfärs, Skinka och Gurka.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards