Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Linda - 2 juni 2011 19:34

Jag har flera gånger under dagen fått för mig att det är fredag idag, men det är det ju inte! Kan ju ha och göra med den röda dagen.. Snurrigt blir det under våren med alla dessa dagar - även om det är skönt att vara ledig lite extra för Er som jobbar måndag-fredag. En annan jobbar ju oavsett vad det är för en dag.

Jag är riktigt, riktigt trött på den här blåsten nu! Det är ju så himla fint väder, men frusen som jag är så fryser jag när det blåser så.. Det är skönt att vi har sol och blå himmel i alla fall, men det var rätt molnigt där ett tag på dagen, men sen sprack det ju upp igen!

Har cyklat till PA:s innan sju där jag handla Ciabatta bröd, Färskpotatis, Grillad Kycklingfilé och Sallad. Sen hem i blåsten igen, men det gick bättre att cykla hem i medvinden.

Nä, ska bara glo på teven nu ikväll innan jag ska sova sen. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards