Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Besök hos Tandläkaren

Av Linda - 30 maj 2011 23:04

Inatt blev det inte många timmars sömn, men den här gången var det faktiskt mitt egna fel.. Jag var vaken liiiite väl länge, men jag pratade med någon så jag kunde inte bar avsluta det heller kände jag.

Jag kom upp till tjugo över nio i alla fall då jag hade ställt min klocka. Hade tid hos Tandläkaren tjugo över tio - dags att fixa min gamla lagning. Fick äta upp min Pizza från igår då jag inte vill äta förräns bedövningen släpper helt. När jag var liten var jag jätterädd för tandläkaren - som så många andra barn! Men, jag tycker att det är lite obehagligt där fortfarande. Det gick faktiskt fort då jag var klar redan fem i elva. Var rätt bra bedövad sen då hon i kassan inte hörde mitt namn först, haha!


När jag var klar cyklade jag en bra sväng bara för att njuta av solen och den blåa himlen som var framme idag. Dock var det jättejobbigt med blåsten. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn vid MSN. Hade en bra diskussion faktiskt. Tankar väcktes hos mig som jag själv funderade på i lördags... Nyttigt var det hur som helst.

Skickade ett sms till en kompis sen för att fråga om vi kunde ses när hon slutat jobba - vilket vi kunde. Det var skönt att bara sitta ner och prata, jättteskönt med andra ord! Stenen kom ner från himlen till marken, ungefär så kändes det.

Innan jag cyklade hem cykla jag ner till ICA där jag köpte Grillade Kycklingklubbor och Potatissallad som jag tänkte äta idag. Det var jättegott med Kycklingklubborna =)

Nä, nu ska jag försöka sova lite. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong

 
 
johanna lee

johanna lee

31 maj 2011 19:58

Ja men precis, för stunden passade det mig perfekt :)

Jaha okej vad roligt med två baler, men typiskt med den i trean då /:
Det var ju så himla kul när man fixade iordning sig så där i riktigt fin klänning och fin uppsättning och allt!

Aha okej vad jobbigt.. nej man har faktiskt inte alltid lust att blogga, beror på vilket humör man är på :)

Tack så mycket!
Ja blåser gör det tyvärr :/

Ja jag hittade lite presenter, så vart jättenöjd :D

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

1 juni 2011 15:29

ja jag förstår de!

ja men precis då vill man ju vara ute och njuta av solen och inte va inne på datorn ;)
hur länge har du bloggat förresten?

Tack så jättemycket, vi har perfekt väder nu så det är jättekul :D ska iväg på mottagningen strax, mysigt!

Ja faktiskt, roligt att ge till andra också, speciellt om man köper sånt som man själv skulle vilja ha liksom :)

Känner du nån som ska ta studenten i år då? :)

ha en bra dag du med!

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

2 juni 2011 11:22

ja men precis, det är lite upp och ner :)
Jag har bloggat ett tag fast på andra bloggar, har du altid bloggat här?:)

Ja men verkligen, jag ville också åka på flaket haah. Perfekt väder och supermysigt!

Ja det är lite lättare då, man köper ju typ alltid samma grejjer till dom som tar studenten. Jag köpte en ljusrosa fin skål till henne :)

Aha okej, det var en hel del ju!
Ja inte jättemånga men några stycken som jag vet vilka det är, men ska bara gå på den den mottagingen som jag va på igår :)



http://jlee.bloggplatsen.se

 
Johanna Lee

Johanna Lee

2 juni 2011 16:09

ja men det är helt sant, men det jobbiga är att ibland känner man sig tvungen om det gått för lång tid.. haha jobbigt.

nej precis hihi, men kändes roligt att byta bloggplats, allt var mycket smidigare här tycker jag!

Ja men exakt, det vill nog alla haha. så himla kul!

Haha okej, skönt ändå att det är avklarat, att man inte behöver plugga igen om man inte vill. Men ibland saknar man ju det haha, lite både och helt enkelt.

Ja det var hur roligt som helst! Fint väder så vi satt ute i hennes trädgård och åt god mat och sjöng och pratade, mysig sommarkväll ;)

Ja det ska bli väldigt roligt, det är inte så ofta vi ses eftersom hon inte bor här så det blir lite speciellt. Tack så mycket, det ska vi nog få :) Vad ska du göra i helgen då?

http://jlee.bloggplatsen.se

 
johanna lee

johanna lee

2 juni 2011 19:13

ja det kan man ju också göra!

Ja då kan man kolla vad man gjorde för ett år sen, jättekul ju :)

Jaha okej, ja men det är så lätt om man vill byta design och fixa och trixa med färger in inläggen och så.. jättenöjd är jag med att jag bytte ;)

nej det förstår jag verkligen /: men precis man är mer ellr mindre tvungen att plugga vidare.

ja det var riktigt mysigt, det ända som var jobbigt var alla myggen, men lyckades komma undan med ett myggbett, i huvet haha!

ja lite speciellt blir det :) det blir det säkert!

okej vad roligt med fester då! Aa det kostar ju att gå på fest med :P bäst att vara nykter då!

ha en bra kväll!

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards