Alla inlägg den 29 april 2011

Av Linda - 29 april 2011 23:34

Jag måste säga att jag är inget fan av att jobba fredagskvällar, men jag måste säga att denna fredan har gått jättefort. Det har vart så himla lugnt dessutom! Alltid lika skönt att cykla hem och ta en dusch när man slutat.

Innan jobbet satt jag och kollade lite på bröllopet, men jag fick ta hand om min disk samtidigt plus att jag fixade mat - Grillkotletter som stektes och Potatissallad till! LYX mat denna fredag kan man lugnt säga, hehe. Sen cyklade jag ner till ÖoB också en halvtimme innan jag skulle iväg till jobbet, men jävlar i mig jag hann!! Det gick fort dit, men hem var jobbigare då jag hade motvind hela vägen.

Inte hänt så mycket mer än bröllop, jobb och lite fixande här hemma innan jag började. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong 

Av Linda - 29 april 2011 12:34

 

Kate på väg in i kyrkan tillsammans med sin syster Pippa

  

William och Kate kommer ut från kyrkan som gifta.

  

Kates syster Philippa "Pippa" med sin vackra klänning! Denna ÄLSKAR jag! VILL HA!!

  

Victoria i en Elie Saab med sin Daniel. Tycker att modellen är fin på klänningen!

 

Kronprinsessan Victoria var även snyggast av alla gäster kvällen innan bröllopet! Underbar färg och underbar klänning!

 

Kronprinsessan Letizia var kvällens näst snyggaste gäst. Däremot är hon alldeles för mager!


Sitter och kollar på bröllopet nu mellan Prins William och Kate Middleton innan jobbet.

Kates klänning är jättefin tycker ja, men brudtärnans klänning - hennes syster Pippa har en SJUKTSNYGG klänning!! Båda klänningarna kommer från Alexander McQueen.

Får lägga in fler bilder under dagen när man ser att fler bilder har kommit upp!

 

Kate var verkligen jättevacker i sin klänning, men jag tycker ändå att Victorias var finare! Dessutom tyckte jag att brudbuketten var lite väl enkel. Utsläppt hår var fint, men trist.
Nä, Victorias och Daniels bröllop var mycket, mycket bättre!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards