Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linda - 5 april 2011 21:46

 

Tänk att sitta där på kvällen tillsammans med någon man tycker om, och sitta där med varsitt glas vin!

 

By night.

 

The Standard Spa Miami Beach

  

The Standard Spa Miami Beach. Vilken jävla pool!!

   

The Standard Spa Miami Beach - samma pool som ovan, men i solnedgången. Fan vad underbart!


Sitter och drömmer mig bort till Miami, USA. Har ALLTID velat åka dit, och det hade fan inte vart dumt att besöka The Standard Spa Miami Beach   

TA MIG HIT NU!!

Det finns hut mycket bilder som helst att välja mellan så det är jättesvårt att sålla!

Av Linda - 5 april 2011 19:34

Hua, imorse var det kallt kände jag när jag cyklade till jobbet samtidigt som det blåste, och när jag kom fram till jobbet flåsade jag en del, men sen började jag hosta lite också. Brukar bli sån när man cyklar i motvind, speciellt på morgonen när man stressar iväg som en tok.

Jag var så jävla irriterad hela förmiddagen idag på jobbet, och det berodde på den jag jobbade med. Som tur var så lugna jag ner mig när allt var klart, och jag fick äta en Äggmacka och en Yoggi. Blir grinig när jag inte har ätit eller när jag har sovit dåligt som jag har gjort nu inatt.

När jag kom hem la jag mig och vilade i tre timmar. FUCK det var inte meningen att jag skulle sova så länge, men jag var helt slut, och dessutom är det sånt pissväder ute! Hoppas bara att jag somnar ikväll..

Har Ni haft en bra dag? Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards