Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Linda - 20 mars 2011 21:34

Idag har vi haft fint väder igen, men det har tyvärr blåst lite så det har vart kallt.. Jag satte mig ute på balkongen, men där satt jag bara i tio minuter då jag tyckte att det var för kallt i blåsten.

Fick sätta mig i soffan, och fortsätta läsa istället. Hann dock inte läsa så mycket innan jag fick ett sms från S., där hon skrev att vi kunde ta en powerwalk, så det gjorde vi! Det var jätteskönt att gå, men på vissa ställen blåste det väldigt mycket, och då frös jag.. Underbart skönt var det att använda mina Nikeskor igen =)

Sitter och kollar på Flickan som lekte med elden nu, och jag måste säga att den är jävligt, jävligt bra!! Känner mig helt slut i hövvet nu så jag tänkte lägga mig efter filmen! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Min Solo och mina solgalsögon - blev inte långvarigt ute på balkongen.

    

Av Linda - 20 mars 2011 21:04

 

 

Jag har sett den första filmen Män som hatar kvinnor för ett tag sedan, men jag har inte sett dem andra två.

Så då passar jag på att se dem på SVT1 nu dessa två söndagar i rad när de ändå visas på teven.

Lisbeth Salander är riktigt grym!

Av Linda - 20 mars 2011 19:34

 

 Snart börjar det sista avsnittet av den grymmaste serien; Solsidan   

Jag tycker att ALLT är bra med Solsidan; karaktärerna, replikerna, kläderna som Mickan har, Huset Mickan och Fredde bor i, inredningen - you name it! Klockren serie   

Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att dem gör en säsong till av denna serien!

Vad tycker Du om serien då?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards