Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Linda - 11 mars 2011 23:44

Först vill jag bara säga att det som hände borta i Japan är fan jättehemskt   Det är inte bara Japan som drabbas utan flera andra länder i Stilla Havet på grund av den där hemska jävla tsunamin. USCH!! Jag hörde på nyheterna tidigare idag att Tsunamin hade en hastighet på 8oo (!) kilometer/timmen! Helt stört är det vad faaaan...

Tyvärr, är nog detta som man får räkna med. Efter Tsunamin för sex år sedan i Sydostasien sa seismologerna att det kommer bli fler, och kraftigare tsunamis och jordbävningar i framtiden, och denna jordbävningen var jävligt kraftig! På en tiogradig skala låg denna på 8,9 på Richterskalan, och det säger en hel del!


Tidigare idag ringde en tjej från Resursen, och hon frågade om jag kunde jobba imorgon och söndag. Så det ska jag göra - GÖTT det! Behöver verkligen få alla timmar som jag kan få. Extra plus för att det blir en jävla massa OB-timmar för mig denna månaden - välkommet verkligen! Så idag har jag bara slappat faktiskt.

Jag cyklade iväg till PA:s på kvällen för att handla lite granna. På PA:s köpte jag; Ciabatta bröd, Gifflar, Gurkor, Köttfärs, Kött & Grill krydda, Le tit Lins Kakor, Margarin, Mjölk, Sallad, Tortilla bröd och Vitlökssås! Har lagat Tacos idag, och det var jättegott så resten får jag äta på söndag, men det blir jättebra då slipper jag laga mat efter jobbet.

Detta jävla vädret alltså. Det är ju snöblandat regn, och snö om vartannat hela tiden typ - Skitstörande. Om det ska hålla på så här gör det inte så mycket att man jobbar hela helgen ändå så.

Nä, nu ska jag nog se en film eller något sånt. God natt på Er! Tjing tjong


På PA:s köpte jag Le tit Lins, Kött & Grill krydda, Vitlökssås, Tortilla bröd, Köttfärs, Mjölk. Gifflar, Margarin, Ciabatta bröd, Gurkor och Sallad.

  

Av Linda - 11 mars 2011 22:34

  


Nu har jag lite fredagsmys min lediga fredag!

Det är jättegott med Chilinötterna, och ett glas Pepsi!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards