Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Linda - 7 mars 2011 19:36

Fan vad det gör ont i mina armar efter igår.. Styret svängde ju till rätt rejält, och det är la det som känns idag kan jag tro. Klantarslet ramlade nämligen precis utanför jobbet igår när jag skulle bromsa med cykeln...

Annars gör det inte ont så i kroppen, men jackan tog stryk - min underbara jacka   Mitt knä slog jag i också, men det är lite ömt bara, och jag fick ett litet, litet blåmärke. Så nästa gång jag jobbar ska jag fylla i en lapp om att jag ramlat - en Fallrapport - den andra jag skriver denna vintern...


Mitt bloggande har inte alls vart bra det senaste, och jag har inte mått så bra på grund av flera anledningar. Då försvinner lusten med att blogga helt enkelt. Men nu känns saker och ting bättre i alla fall!

Det har vart en jävligt blåsig måndag idag faktiskt - inget kul väder att vara ute i alls även om jag bara cyklade ner till Pressbyrån lite snabbt för att köpa Chic, och sen hem igen.

Eftersom jag jobbade hela dagen igår har jag mest slappat idag, och tagit igen förlorad sömn sen min natt som jag gjorde förra veckan.. En värdelöst tråkig måndag!

Nä, nu ska jag snart lägga mig. Tjing tjong 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards