Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Linda - 1 mars 2011 23:04

ÄNTLIGEN, har vi lämnat den jävla skitmånaden Februari bakom oss!! Det var INTE en dag för tidigt heller!

Igårkväll efter att jag hade kommit hem från jobbet pratade jag med syrran i telefon. Jag är jävligt glad att jag har två syrror som vet allt om en  Eller ja, det mesta, en del är ju privat också, men ni fattar.

Hur som helst så kändes det jävligt bra efter jag pratat med henne, och hon förstår verkligen hur jag menar, och att jag inte vill att det ska bli så som det är just nu med saker och ting..

Det är bara alldeles för mycket med ALLT just nu! Skit som jag vill göra och bli av med, och skit som måste tas tag i. Allt detta har verkligen gjort mig jävligt sårbar! Därav min reaktion över vissa händelser. Hade det inte vart så mycket så hade jag inte tagit åt mig på detta sättet. Folk ska bara ge faaaaaan i att lägga sig i!! THAT´S IT!! Allting blir bara i helvete så jävla mycket värre då!! Men sanningen kommer komma fram en dag - you´ll see..

MEN nu är jag helt kolugn - jag ska bara fokusera nu som jag sa till syrran. Fokusera, fokusera så blir allting bättre med tiden. Har jag tagit mig igenom allt med honom som knäckte mig rätt så jävla mycket så klarar jag detta. Dessa grejerna är "småpotatis" i jämförelse. Det gäller bara att prioritera om, och prioritera rätt - för MIN skull!!


Det är jätteskönt att vi är inne i Mars nu, tycker jag. Inte långt kvar tills det blir sommartid heller - Yeah =) Denna månaden är mycket mer positiv, och det kommer förhoppningsvis bara bli varmare och varmare ute.

Haha, kom på nu att jag har drömt helt cpigt inatt alltså. Om en jävla massa personer, och att jag var inne i Big brother-huset handlade en dröm om.. ALDRIG att jag skulle sätta min fot därinne med min jävla klaustrofobi...

Annars har detta vart en tråkig tisdag faktiskt. Jag fick sova hela natten som var, och det var precis vad jag behövde göra efter söndagens kassa sömn..

Haha, just det ja. Kvällen igår på jobbet var nog den roligaste på sjuktlänge! När jag har vart tråkig idag behövde jag bara tänka på den kvällen, och då började jag asgarva igen, hehe. Det var akkurat vad jeg trengde!! En kul, avslappnad kväll på jobbet med en jävla massa skratt - även om det var en hel del allvar emellanåt. Underbart att släppa loss på det sättet faktiskt.

Nä, nu ska jag sova känner jag. Är lite irriterad i min hals idag, men jag tror att lite har och göra med mina tänder som växer, och som värker också. Dessa jävla tänder alltså - det tar knäcken på mig, typ.

God natt på Er! Tjing tjong


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards