Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Linda - 28 februari 2011 23:16

  

   

   

        


Årets Oscarsgala, den 83:e i ordningen, gick av stapeln på Kodak Theatre i Los Angeles. Som alltid när det gäller Oscarsgalan hade kändisarna oerhört vackra, fina klänningar. Dessa är mina favoriter från nattens gala.


* Natalie Portman- Klänningen passar verkligen henne, oich jag gillar färgen! Hon strålar så nu när hon är gravid! 

* Sandra Bullock- Sandra i Vera Wang! Hon klär i rött! Gillar hennes "slarviga" frisyr också!

* Halle Berry- Halle i Marchesa! Jag tycker verkligen om denna klänningen, men det nertill kunde man skippat! För mycket "slöja"!

* Reese Witherspoon- Reese i Giorgio Armani Privé! Älskar hennes håruppsättning, och klänningen är stilren men snygg!

Av Linda - 28 februari 2011 12:34

Jag har inte sovit ett skit på HELA natten!! Jag försökte och försökte verkligen sova, men i mitt hövve pågår ett världskrig av tankar just nu - som gör att jag INTE kan koppla av!! Jag tänker på allt som har sagts tidigare, och allt som sades igår, på denna underbara människa, och på hur jag vart... Resonerat fram och tillbaka.. Samtidigt har jag känt mig jävligt lugn också för en gångs skull.. Men jag kände att jag OKRAR inte vara ledsen mera, och sen så är personen så himla saknad också av mig.

Hade det inte vart så mycket annat som hänt som är jobbigt det senaste så hade jag garanerat INTE tagit åt mig på samma sätt som jag gjort nu.. Nu ska jag bara fokusera, fokusera på allt det som är viktigt, och sen blir det nog bra förhoppningsvis. Det är min förhoppning i alla fall =)


Ikväll blir det lite jobb ja. Det sista passet för denna månaden - SKÖNT!! Ska bli så äckligt jävla skönt att lämna Februari bakom sig. Jag är INGET FAN av denna månaden alls, och det har jag inte vart sen den där jävla dagen för sexton år sedan. Jag bara hoppas att det går bra tack vare min kassa sömn natten igenom..

Ni får ha en bra måndag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards