Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Linda - 16 februari 2011 19:34

... så kan gårdagen och dagen beskrivas! Det är ju inga roliga ärenden heller utan sånt där tråkig jävla skit!! Måsten - kallas dem.. Men nu är de gjorda för denna gången i alla fall. Nu har jag "bara" två viktiga samtal som ska ringas imorgon. Ska ringa Telenor också, och fråga varför i helvete de ändrat datum på Autogiro till mitt bredband - utan att fråga först! Jälva nötter!!

Känner mig inte riktigt tiptop faktiskt. Lite hängig och jag är sjuktfrusen hela tiden. Denna kyla och denna jävla vinter HATAR jag!! Har tröttnat ordentligt nu på detta äckelvädret   

Det har inte hänt så mycket mer än mina ärenden varken igår eller idag. Det har dock vart jätteskönt att bara sitta ner och läsa massa. Det har liksom inte "hunnits" med på ett tag - bortpioriterat, tyvärr...

De där jävla idioterna Jehovas var här strax innan sju, och ringde på dörren. Jag öppnade dörren för en gångs skull, och jag såg ju ut som fan - den ena tjejen började skratta! TACK om du skrattade åt mig. Sa direkt när jag öppna; jag är inte intresserad. Vill inte höra deras tjöt!

Nu ska jag fortsätta glo på teven nämligen Halv åtta hos mig. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Av Linda - 16 februari 2011 16:34

  


Idag är det en tråkig dag med ärenden som skall göras så jag orkar inte riktigt klä mig snyggt utan det är bekvämt.


* Topp, Ginatricot, NY- Tycker att  tvättbjörnen är så söt, och den är jätteskön!

* Jeansleggings, H&M.

* Strumpor, Lindex.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards