Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linda - 5 februari 2011 23:06

  

 

Denna filmen går nu på TV4, och jag måste säga att det var nåra år sen jag såg den nu sist.

Jag tycker att den är bra, och i brist på annat så passar denna filmen perfekt ikväll!
Vad tycker Du om den? 

Av Linda - 5 februari 2011 19:36

Idag var det dags för lite jobb, och det är ju lördag så det ger lite extra vilket är jävligt bra.

Dagen var dock lite seg då jag sovit så jävla dåligt inatt, men det gör jag ju alltid när jag börar sju på morgonen. Jag kom upp även om det var sjukt segt att behöva ta sig upp så tidigt.. Det fick gå idag då jag bara jobbade till ett.

De få timmarna gick bra att jobba, även om jag verkligen bara ville sova idag. Får sova längre imorgon istället. Däremot sov jag i 3,5 timme sen när jag kom hem - jävligt skönt var det =)

Just det ja, det har blåst så jävla mycket idag! Sjukt mycket, och det har regnat om vartannat. Det regna bra när jag slutade, men så stannade jag till hos Linda en snabbis, och sen när jag skulle hem hade det slutat..

Boooring lördag idag med andra ord. Hoppas att Ni får en fortsatt bra kväll. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards