Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Linda - 1 februari 2011 23:56

Inatt har jag inte sovit bra alls!! Dels fick jag sånt jävla dåligt samvete igår, och jag blev fan så jävla ledsen, men det var inte på någon annan - utan på mig själv. Jag säger ju vad jag tycker och tänker, och jag måste säga att ibland är det inte bra då någon tar åt sig som jag fick höra igår. Då börja jag fan lipa på grund av min jävla tunga, hahaha! Men jag bad så jävla mycket om ursäkt till personen så nu är det ju lugnt. Men jag ska tänka mig för lite mer nästa gång då det är någon som betyder en del för mig..

Det var inte bara därför jag inte kunde sova för den delen. Jag låg och nojade mig över att jag skulle till Tandläkaren idag, och jag hade tid klockan elva. Faaan, dit går jag helst inte! Det kostar ju alldeles för mycket, och sen tycker jag att det är obehagligt där faktiskt! Det gick bra - bättre än vad jag trodde, men jag ska dit om tre veckor igen. Nu har jag gett mig fan på att åtgärda mitt problem så då blir mycket annat lidande - till exempel shoppingen... Tänderna är viktigast just nu faktiskt så man får prioritera rätt för en gångs skull. Det är så det är när man är vuxen!


När jag kom hem med bussen efter tolv gick jag upp och hämtade min tvätt för att sedan gå ner till tvättstugan då jag skulle tvätta idag. Fick tvättat det jag ville, och skulle tvättat idag så det var bra.

Däremot hann jag inte laga någon middag hemma så jag fick ta med mig en Banan till jobbet, och sen tog jag en till när jag kom hem plus en Yoggi. Det fick bli min middag idag..

Kändes så jävla ovärt att dra och jobba så sent plus de få timmarna, och en jobbarkompis sa faktiskt det själv; man måste känna sig utnyttjad som vikarie - då är hon själv ordinarie! Jag trivs i alla fall jättebra med mina obbarkompisar - det kan jag inte säga något om!

Nej, snart är det la dags att sova lite. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards