Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linda - 16 januari 2011 20:04

Oj, denna får man tänka efter lite på, haha. Jag minns att jag fick en äcklig puss på munnen när jag gick på dagis av C. N., men den var så jävla blaskig minns jag. Så den räknar inte jag som en kyss, hehe!

FAst min riktiga första kyss var med min gamla barndomskärlek N. J., Minns inte så mycket när den var eller hur gamla vi var, men jag vet att det var han. Alla tjejerna på gården var kära i honom, och vi "slogs" typ om honom, haha.

Jag minns att vi lekte Pussjage ofta, och speciellt en gång minns jag väl..

Jo, men det var nog det om min första kyss som jag hade att skriva!


    

Av Linda - 16 januari 2011 16:16

Det har vart en jättelugn helg. Blev inte riktigt som jag hade tänkt heller, men det fick la gå denna gången. Kommer fler gånger och chanser om inte annat.. Åt Tacos igår och jag såg på film på Kanal5 sen fick det bli lite Johan Falk innan jag la mig i sängen. Det var min lördag det - typ =)


Inatt är det dags för jobb igen =) Det kommer nog gå jättebra fast jag hoppas att natten går liiite snabbare än sist. Har ingen aning om vem som jobbar eller vart jag ska vara, men det kollar jag när jag kommer till jobbet sen.

Något jag oroar mig över det är att ta mig TILL jobbet sen ikväll.. Det regnar ute, och blir det minusgrader sen så kommer det frysa på - världens isbana!! Jag kommer ramla och slå upp hela hövvet eller något sånt.. Ser inte direkt fram emot att behöva gå ut sen ikväll på grund av vädret.. Får hoppas att det går bra.

Nu måste jag lägga mig och sova lite så jag orkar med hela natten. Kommer aldrig orka annars..

Hoppas att Ni får en bra söndag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards