Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Linda - 14 januari 2011 23:06

     


Jag måste säga att Hannah var helt klart bäst idag av allihopa!

Gillade hennes rosa klänning som hon hade på sig.

Nu har jag fått favoriter i Hannah, Andreas och Anders. De två sistnämnda gillar jag för att de är så jävla sköna - speciellt Anders!

Vem har Du som favorit i Let´s Dance då?

Av Linda - 14 januari 2011 22:22

Inatt kunde inte jag sova ett jävla skit, och det är nog tack vare att jag gick upp kvart i fyra igår.. Jag bara låg och vred på mig hela jävla natten.. Det är sjukt jobbigt när man inte får ro så man kan somna.. Tänkte gå upp vid halv nio imorse, men jag låg kvar ett tag till i hopp om att jag kanske kunde få sova liiite granna.. Aja, blir nog bättre inatt.

Det har vart en rätt slö dag för hövvet. Har kollat upp lite saker på datorn, diskat, vart nere på ICA och handlat, och sen däcka jag i sängen en timme.. Sen var det dags att fixa mat så jag åt medans jag tittade på Let´s Dance.

Roligare än så har det inte vart idag. Skönt med lite fredagsmys-  Chilinötter och Pepsi. De där jävla Chilinötterna är riktigt farligt goda alltså!

Hoppas att Ni haft en bra fredag! Tjing tjong


Detta består mitt fredagsmys av; Chilinötter och Pepsi.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards