Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Linda - 12 januari 2011 20:00

Idag var det dags för att jobba sånna där värdelösa timmar när de har APT. Tyvärr, är det inte ett dugg roligt att gå och jobba då, MEN det ger mig mer timmar i det totala i alla fall. Så det är bra för någonting... Det gick bra hur som helst! Vi hade lite sångunderhållning via DVD - det var faktiskt kul för nu kände jag igen låtarna för en gångs skull, haha. Det blev lite Cornelis och Lasse Berghagen bland annat, plus några visor som jag absolut INTE hört innan! Kul var det i alla fall, och jag vet att detta uppskattas!

Strax efter tre ringde de från Resursen så jag fick jobb inatt också - PERFEKT! Jag vill ju ha mera timmar så detta gör mycket att få dubbla pass på en och samma dag. Då kändes det mer värt att jobba de få timmarna på dagen faktiskt. Blev då på lite bättre humör. När jag hade slutat såg jag att V., inte hade gått hem än så jag fråga om hon kunde vänta medans jag bytte om, och det gjorde hon. Alltid lika trevligt med sällskap då vi ändå bor sjukt nära varandra.


Eftersom jag ska jobba inatt fick jag lägga mig och sova nu på eftermiddagen. Jag la mig klockan fem

och jag gick upp sju igen. Jätteskönt att få sova såpass bra som jag gjorde ändå, då detta var bälbehövligt inför nattens jobb. Hade däremot ingen vidare lust att gå upp vid sju bara, haha, ville ligga kvar i sängen.. Var dock tvungen att fixa mat så jag inte hungrar ihjäl inatt..

Update: Cyklade ner till ICA strax innan halv nio i hopp om att köpa lite billiga saker som de hade med i sitt reklamblad. Det var slut det mesta som jag hade tänkt så jag får cykla dit på fredag igen. Jag köpte Blandfärs, Chis, Gurkor, Risifrutti (som jag kan äta inatt), Tonfisk och VeckoRevyn!

Nej, nu ska jag göra annat innan jag ska iväg och jobba. TJing tjong

Av Linda - 12 januari 2011 00:54

  

  

  

  


I förra veckan - den 5:e Januari närmare bestämt - drog Äntligen galasäsongen igång. Först ut var People´s Choice Awards som ägde rum på Nokia Theatre i Los Angeles. Det är fansen som röstar fram sina favoriter inom tv, film och musik. Här är de som jag tyckte klädde sig snyggast på galan.


Bilder från People´s Choice Awards:

* Ashley Tisdale- Jag tycker att hennes klänning var fin! Dessutom gillar jag den mörka hårfärgen!

* Leighton Meester- Snygga skor och snygg klänning!

* Malin Åkerman- Jag gillar hennes klänning! Den är lite väl "påklädd" kan jag tycka! Snyggt att hon bryter av med de röda skorna ochden röda väskan, tycker jag!

* Taylor Swift- VILL HA hennes klänning! Hon hade den snyggaste klänningen, tycker jag! Dessutom gillar jag hennes skor också!    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards