Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Linda - 10 januari 2011 23:04

Idag var det dags för verkligheten att  dra igång igen nämligen - back to work!

Känns bra också att börja jobba igen så man får lite rutiner igen för de har ju inte existerat nu när jag inte jobbat.. Ville dock jobba förra veckan efter att jag hade kommit hem på tisdagen, men det var ingen rom ringde om jobb.. Huvudsaken är att jag har dragit igång igen! Så nu är det slut på det roliga.


Blev inringd om jobbet vid kvart över elva någon gång, och då frågade jag typ direkt vilken tid det är eftersom jag hade satt upp en tvätt tid mellan tolv och fem. Jag hann tvätta det som jag hade, och det blev fem maskiner fram till tre. Det var en jävla massa kläder som jag haft med mig när jag var hemma i Göteborg. Så jag fixade hemma innan jag började plus att jag fick slänga ihop en middag som jag kunde ta med mig.

Det är helt jävla glashalt ute!! Jag gick till och från jobbet idag. Kan ju fan inte cykla när det är isgata överallt... MEN jag höll mig på benen i alla fall. Det är inte kul med bara is överallt - inte snö heller för den delen. Det ska vara fint väder och gröna gräsmattor istället! Då trivs jag som allra bäst.

Nä, jag är fan helt jävla slut nu så jag tänkte att jag skulle ge mig på att sova nu! God natt på Er! Hoppas att Ni haft en bra måndag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards