Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Sovit som en klubbad säl

Av Linda - 20 december 2010 19:36

Snacka om att jag var helt jävla övertrött igår! Jag orkade till slut inte hålla ögonen öppna så jag la mig tidigt (för att vara mig nu för tiden).. Kroppen sa verkligen ifrån efter den jävla pissömnen som jag hade förra veckan! Värst var sömnen efter mina två nätter som jag gjorde!

Jag bara sov och sov och sov. Har inte ens hört att de har plogat på parkeringen nedanför sovrumsfönstret. Detta hör jag ALLTID annars. Jag var däremot uppe runt nio på toa, och sen la jag mig igen för att sova, men det tog en liten stund innan jag somnade igen faktiskt.


Jag undrar vad det är för jävla NÖTTER som ringde tre gånger idag!! Det är ett jävla o8-nummer, och jag tror att det är några jävla telefonförsäljare!! De ringde första gången när jag sov, och sen ringde de när jag var upptagen med ett samtal med chefen. Var nere hos henne tidigare idag för att prata lite med henne! Vad hon gör åt detta vet jag fan inte, men nu kan jag i alla fall släppa det! Önskade även de som jobbade God Jul och Gott Nytt År till dem som jobbade...


Efter mitt lilla samtal cyklade jag ner till Pressbyrån vid stationen där jag skulle köpa Glaze. Haha, just det, när jag skulle svänga nere vid Mejeriet, och skulle vända på cykeln då ligger jag ner med cykeln i den jävla modden. Det var knäet som tog emot, men jag cyklade inte i hög fart så det kändes knappt..

En relativt lugn måndag i övrigt faktiskt. Ska se den där miniserien på TV4 sen ikväll - Morden i Sandhamn! Den verkar vara bra vad jag har sett på reklamen. Hoppas att Ni alla haft en bra måndag! Tjing tjong


Köpte Glaze på Pressbyrån.

  

 
 
Ingen bild

Micke

13 januari 2011 18:56

Hatar också telefonförsäljare.
Brukar kolla upp vem som äger ett nummer på http://www.telefonförsäljare.nu

Linda

13 januari 2011 19:04

Tack för tipset =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards