Direktlänk till inlägg 11 december 2010

SUNES JUL 2o1o1211

Av Linda - 11 december 2010 22:34

Elfte avsnittet

 
 
neli

neli

12 december 2010 13:26

hej tjejen :)

ja den kavajen är så sjukt snygg att jag smälter typ varje gång jag ser den.. surt att jag inte hittade den inne på gina här i jönköping! dem kände inte ens igen den när jag beskrev hur den såg ut :(

JA, klart som fan att olle borde vunnit och som du säger, det vet vi båda, men samtidigt ska vi vara glada över att han var med och kom såpass långt :) tänk om han inte ens hade sökt till idol? fan vad hade vi gått miste om då? :O ♥♥♥ han kommer säkert göra en platta. det är jag nästan säker på :) så sjukt grym som han är.. men han sa ju att han ville börja med band och sånt.. han borde fan hålla sig till sig själv och gitarren.. han är bättre då! vi får se helt enkelt haha :D

jaså :D så ni hade era föreläsningar där ibland? :O hur kommer det sig? haha. vi har aldrig vart där.. jag har bara suttit där och tentapluggat ibland.. och den är så ful att det är synd om den haha. samtidigt är jag inte så förtjust i människorna som går där :P det känns som att det är nån jävla modeskola. alla ska tävla om vem som klär sig snyggast och skit :P tänkte du inte på det? haha... medans alla andra skolor klädde sig sådär soft och slappt så gick dem runt i kavajar, finbyxor och finskor och skit!!

hoppas allt är bra med dig tjejen ♥
kramar

http://simplyneli.blogg.se

 
neli

neli

12 december 2010 17:37

hej tjejen :)

ja, vi får se hur det blir med den kavajen. fick reda på innan att hon hade köpt den i mars detta året haha. så det var ju ett tag sedan. vem vet om dem ens får in den igen. finns nog ingen chans.

ja, utan tvekan att han kommer göra en platta. olle är ju olle :) åh kan inte sluta lyssna på han. han är helt otrolig!

jaha, där ser man hihi. haha, asså jag vet inte.. men jag pallar inte med sånt folk. man är liksom i skolan för att plugga och lära sig, inte för att visa sig vem som är snyggast. min pojkvän går där och jag stör mig nästan på det haha. men han klär sig inte så thank god! jag försöker säga till honom haha. sen är jag inte riktigt så förtjust i tjejerna heller för den delen :P men jag är ju som jag är och min svartsjuka är inte direkt den bästa!

va härligt och höra att det är bättre hihi. jo tack, det är bara bra här också :) lite seg, men det är ju söndag så haha. inget ovanligt!
kramar söt

http://simplyneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards