Direktlänk till inlägg 5 december 2010

ANDREAS WEISE och OLLE HEDBERG

Av Linda - 5 december 2010 21:36

Jag var i Nordstan igår tillsammans med en jävla massa andra människor!! Jag ville ju se Olle som åkte ut i fredags, och YES, det gjorde jag allt   

Jag såg Andreas och Olle uppträda sen fick jag nog av den där jävla folkmassan..

Tyvärr, var det svårt att få bilderna bra till allt ljus därinne, men man ser ju vilka de är!

ENJOY THE PICTURES!!

 

  

  

  

  

  

  

Ignorera hur jag ser ut - kolla bara på Andreas!

 
 
anne

anne

5 december 2010 21:51

haha fettis kul c:

http://www.lingling.bloggplatsen.se

 
neli

neli

6 december 2010 00:46

hej vännen :)

ÅH, du fick se olle till slut. lyllos! för mig blev det aldrig av. surt, men men.. finns inget att göra åt det nu! dem ska ju på turne sen, så jag hoppas fan på att dem kommer till jönköping haha. måste ju få en glimt av honom på något sätt.. haha och andreas träffade du också. fan va nice :D han hade samma jacka på sig som då jag träffade honom. erkänn att han är trevlig? han är så fin

http://simplyneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards