Direktlänk till inlägg 22 november 2010

JOBB 7-14.3o

Av Linda - 22 november 2010 23:34

Imorse var det dags att gå upp och jobba! Måste säga att jag fick eld i röven när jag gick upp för jag var tvungen att kolla om jag var tvungen att GÅ eller cykla idag på grund av detta jävla CPVÄDER till snöfall!! Men jag kunde ta min cykel. Fick dock cykla rätt så sakta så att jag inte skulle dratta omkull igen. När vi satt på rapporten började det vräka ner snö och så där höll det på ta mig fan hela jävla dagen!!

Annars har det vart en jävligt händelselös måndag faktiskt. Bara jobbat och sen tagit det lugnt sen när jag kom hem typ. Roligare än så här har man ju haft! Men men, blame it on the fucking weather   

Nu ska jag sova för jag är sjukt trött nu känner jag. Hoppas att Ni haft en bra måndag! Tjing tjong


Fick grymma Plaza Kvinna idag med posten och det är alltid lika kul att få den i brevboxen en gång i månaden!

  

 
 
nelii

nelii

23 november 2010 12:18

haha gud jag vet inte alls.. jag kan inte sätta fingret på den där linnea.. vill bara att hon ska åka ut.

allt bra med dig idag? hoppas det :)
kram

http://simplyneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards