Direktlänk till inlägg 12 november 2010

SHOPPING BIK BOK, CUBUS, DIN SKO, GINATRICOT och KAPPAHL

Av Linda - 12 november 2010 21:34

Idag åkte jag till Skövde där målet var att SHOPPA förstås! Detta är även min enda lediga dag fram till måndag eftermiddag och då får man passa på. Något som jag verkligen behövde köpa var ett par nya vinterstövlar då det har tydligen blivit ett hål i mina gamla vilket jag upptäckte i tisdags.. Jag är i alla fall SJUKT nöjd med mina inköp som gjordes idag, det mesta spontana fast ändå snygga och jag gillar dem! Skorna är däremot det allra bästa köpet som gjordes idag..


Detta shoppade jag idag:

* Knästrumpor, 79 kronor, Bik Bok- Så himla fina strumpor! Såg att min kusin hade dessa och jag har letat efter liknande, men inte hittat några som föll mig i smaken! Jag norpade åt mig de sista svarta också!

* String, 59 kronor och Nattlinne, 199 kronor (De hade 25% på alla underkläder så det blev 64,5o kronor i rabatt 193,5o kronor sammanlagt), båda från Cubus- GÖTT att få trosorna GRATIS tack vara rabatten! Gillar detta fina setet och färgen är jävligt fin!

* Vinterstövlar, 499 kronor, Din Sko- SJUKT NÖJD! Dessa är så jävla varma och jag blev kär i dem så fort jag satte ner foten i dem! Kommer inte frysa ett dugg i vinter och det är huvudsaken..

* Armband, 99 kronor och Mössa, 79 kronor, båda från Ginatricot- Syrran har ett sånt här armband och det är jävligt snyggt! Mössan passar bra ihop med mina nya vantar och halsduk som jag har. Denna är liite varmare än den jag har just nu!

* Spets topp, 199 kronor, Ginatricot- Tyckte att denna var snygg med blandad spets och viskos materialet! Sjukt skön är den och den fanns även i leopardmönstrat bland annat..

* Strumpbyxor, 79,5o kronor, KappAhl- Fan vad jag har sprungit runt och letat efter dessa strumpbyxorna! ÄNTLIGEN blev de mina!

 

  

  

  

  

  

  

 
 
Ingen bild

C

13 november 2010 15:04

Vilken lyckad shoppingrunda, vill oxå ha nattlinnet den var jättesöt :) har nog tappat bort mitt armband..

Linda

13 november 2010 15:59

Visst var den =) Skorna kanske inte är de snyggaste, men de är så jävla varma och sköna va!! Nattlinnet gillar jag verkligen och det är så himla skönt. Aj fan har du tappat bort det fina armbandet =(

 
Ingen bild

C

13 november 2010 16:30

Ja huvudsaken att dem e varma och bekväma :) får titta på cubus ner jag kommer till gbg. aa jag vet var inte glad när jag insåg att det var borta, vet inte alls vart det tog vägen..

Linda

13 november 2010 20:44

Japp, det är det verkligen =) Och det är dom. Ska ju inte ha dem när jag festar ändå. Har dom inte Karlstad där? Dåligt =( De som har 25% på underkläder just nu också..
Kan tänka mig att du inte blev det! Hon sa att de hade dem förra sommaren (eller var det denna), och nu har de fått in dem igen!

 
Ingen bild

Stil - en skönhetsblogg

14 november 2010 18:01

Jag funderar lite på de där skorna fast i beige. De var väldigt sköna :)

Linda

14 november 2010 20:44

De r sjukt sköna =) Man kommer inte frysa ett skit om fötterna.. Det är ju viktigast i vinter faktiskt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards