Direktlänk till inlägg 11 november 2010

JOBB 7.3o-12.3o

Av Linda - 11 november 2010 22:22

Fan idag har det vart en snurrig dag på jobbet. Dels har jag vart rätt så förvånad över att börja en halvtimme senare på morgonen när jag vet att hon jag skulle jobba med skulle vara ensam.. Det är ju bara att tacka och ta emot att få sova en halvtimme längre liksom!

Jag kom till jobbet och jag fick cykla lite försiktigt på grund av all jävla snö som låg på marken. Sen fick jag veta att det hade strulat till sig ordentligt och de trodde att jag var sjuk (fast då hade jag ju fan ringt om jag var det), de ringde in en extrapersonal och en annan hade blivit utskälld. Där kommer jag och är förvånad över min tid...

När jag skulle hem fick jag veta att chefen skulle ha ringt igår och förlängt mina timmar idag egentligen.. Så det störde mig en aning faktiskt. FAN INGEN KOLL PÅ NÅNTING HAR DE! Kan förstå varför den ordinarie personalen blir irriterade för det blir vi vikarier också.

Jävla skit dag på ett sätt. Fast det bästa var att jag fick jobba med goa Göteborgaren T., i alla fall! Det var den enda höjdpunkten denna dagen faktiskt. Med vissa blir det så jävla segt och långsamt och NADA händer... Då blir man irriterad på grund av alla förseningar som blir till följd av vissa personers lamhet.


Jaja, hade en jävla hövvevärk idag igen (samma igår) så när jag kom hem la jag mig och sov i tre timmar!! Sjukt skönt var det då den där hunden har väckt mig varenda jävla morgon denna veckan. Hade dock lite hövvevärk kvar när jag gick upp, men den försvann bara jag fick mat och dryck i mig.. La mig fem i två och jag gick upp fem igen.. Fast den sömnen behövde jag!

Just det ja, en annan bra grej som jag glädjs över det är att det har vart varmt och plusgrader idag så nu håller den jävla snön på att smälta. Det mullrar en hel del på plåttaket på balkongen och jag blir alltid lite skraj när det låter som det gör.. Huvudsaken är att SKITEN är väck så fort som möjligt och det verkar inte bli bättre med en massa plusgrader och regn (men det suger ju i och för sig), fast på söndag skulle det bli sol! Göttans!

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite tänkte jag. Ska till Skövde imorgon och shoppa hade jag tänkt! Måste kolla på ett par vinterstövlar, upptäckte ett litet hål i de jag har nu och det där hålet kan ju bli värre tyvärr..

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Just det ja, fick min VeckoRevyn igår! Den sista nu på min prenumeration.

  

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

12 november 2010 14:24

Den är asskön den mössan! Har flera kompisar som har köpt dem av mamma hehe :)

Harry betyder bonnigt! Du vet bonde.. ute liksom. Enda jag har är min LV plånbok som jag älskar men är sjukt rädd om så den är nog mest som prydnad här hemma ;) hehe. Den har jag nog faktiskt inte visat i bloggen?

Kram!

http://www.miss0.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards