Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

41 TECKEN PÅ ATT DET ÄR DAGS ATT BLI SINGEL

Av Linda - 28 oktober 2010 21:34

Nu när jag har läst ut SOLOs Juli nummer 2o1o, kom jag till den här artikeln som handlade om 41 tecken på att det är dags att bli singel. Ja, man får ju ta detta lite med en nypa salt och glimten i ögat, jag tänkte i alla fall skriva ner tipsen som jag kunde läsa i artikeln.


Du älskar honom. Kanske lite för mycket. Kanske lite för lite. Hur som helst är det dags att bryta upp, omgående. Vi ger dig tecknen.
Artikeln är skriven av Katarina Wendelin.

 

1. Ni har läskiga smeknamn på varandra som till exempel prinsen, prinsessan, kiwi, grynet eller hjärtat.

2. Ni pratar om er själva som "mamma" och "pappa".

3. Ni pratar om varandra som "mamma" och "pappa" i sängen.

4. Du träffade honom på Kumlaanstaltens workshop. 

5. Det enda ni delar är tvättiden varannan torsdag.

6. Du kommer hem tidigt från jobbet och hittar honom iförd dina trosor och pumps.

7. Er garderob består mest av matchande träningsoveraller.

8. Du funderar på att brodera era namn på ryggarna till overallerna.

9. Han vill upptäcka sig själv och planerar en klostervistelse i Nepal. Det fick du veta igår. På telefon. Du tror att du hörde en lama i bakgrunden.

1o. Du väntar fortfarande på att han ska lämna sin fru.

11. Du hittar en sajt under "favoriter"-menyn på hans dator med de där nakenkorten nu tog en gång för länge sedan.

12. Det finns ett telefonnummer till bilderna. Ditt.

13. Du annonseras som "Rea-vara".

14. Du önskade dig något praktiskt i födeösedagspresent. Du fick ett par silikonbröst.

15. Dagen efter fick du avbetalningsplanen på brösten med posten.

16. Du har huvudvärl vid läggdags. Varje dag.

17. När du sa att du älskade allt med honom så menade du inte gonorrén.

18. Han frågar om din kompis Annette är singel. Han verkar jävligt sugen.

19. Du tycker att fartrände är gulligt. Han också.

2o. Han skriver upp vad du äter och för viktdagbok över dina framsteg.

21. Senast du träffade dina vänner snackades det väldigt mycket om det där mordet i Knutby.

22. Du väljer ut hans kläder.

23. Du refererar jonom till som "idioten" på era parmiddagar.

24. Senast ni låg snackades det väldigt mycket om de där tornen som föll i New York.

25. När du pratade om att åka ut på äventyr menade du inte husbilssemester i Jönköping.

26. Din syster ler och säger "Jag vet" när du pratar om hans söta tatuering på skinkan.

27. Din bror tycker däremot att tatueringen kunde sitta lite mer åt höger.

28. Att du redan legat med hans kompisar stör er inte. Blod är ju trots allt tjockare än vatten.

29. Varje torsdag är han upptagen med att spela "Halo" med de trettonåriga killarna nere på macken.

3o. Hans del av bokhyllan består av "Big tits" samtliga utgåvor.

31. Han är med i en bokklubb.

32. Han bakar småkakor till bokklubbens träffar.

33. Du kan inte lämna lägenheten eftersom han har den enda nyckeln. Du ska få din. När du visat att du kan ta ansvar.

34. Du får inte komma på er inflyttningsfest eftersom du smular så mycket med chipsen.

35. Hans utstyrsel består av mjukisshorts och basketlinne, kom sol eller snö.

36. Han kan inte gå ut med det faktum att ni är tillsammans. Det är ju bara en månad sedan det tog slut mellan dig och hans pappa.

37. Han är din gynekolog.

38. Han är din psykolog.

39. Han deltog i Dr. Drews "Celibrity rehab".

4o. Han brukar titta hotfullt på din kanin Pelle när du snackar om ert förhållande.

41. Du har ingen aning om var han bor eller hur du egentligen känner honom. Han bara råkade vara där en dag när du behövde bärhjälp med matkassarna...

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards