Alla inlägg den 30 september 2010

Av Linda - 30 september 2010 22:34

  

  

  

  

  


Nu när jag har läst ut CHIC nummer 12 (3 Juni) 2o1o, hittade jag inget speciellt att skriva om. Så blir det ibland att man inte hittar någon artikel som var speciellt givande eller intressant..

Därför har jag suttit och kollat igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag har hittat några produkter denna gången, men det blev inte nåra skönhetsprodukter.


Detta hittade jag i CHIC nummer 12 (3 Juni) 2o1o:

* Behå Lindex, 199 kronor- Tycker att den här behån är fin!

* Trosor Lindex, 99 kronor- Dessa är också fina förstås! Härligt mönster på underkläderna, hade nog hellre köpt trosorna i alla fall än behån!

* Sixteen Minutes of Fame Skor, 1o99 kronor- Tycker att dessa skorna är snygga och jag gillar den rosa färgen på platån!

* Palladium Skor, 7oo kronor- Haha, dessa dojorna har kommit tillbaka! Jag hade ett par Palladium när jag var liten och jag vill minnas att de var sköna, men mina hade inte högt skaft! Fulsnygga är de tycker jag.

* Bild på CHIC nummer 12 (3 Juni) 2o1o.

Av Linda - 30 september 2010 20:16

Inatt fick jag sova bra och det var bra det. Men jag vaknade med en jävla hövvevärk, men det är inte vilken hövvevärk som helst utan spänningshövvevärk. Känner ju av det där när jag ansträngt mina ögon för mycket... Och det gjorde jag antagligen igår. Ingen höjdare är det och den har hållt i sig i stort sett hela dagen. Irriterad i halsen är jag fortfarande och det är riktigt, riktigt jobbigt när det inte bryter ut och blir något av den jävla skit halsen!

Jag gick upp tolv idag fan vad sent egentligen.. Men det var riktigt skönt att sova hela natten med bara några få gånger som jag vaknade till. Vart lite mycket av det där det senaste nämligen..

När jag gick upp åt jag lite, kollade på datorn och teven. Vid tio över tre cyklade jag till jobbet först där jag skulle lämna in min tjäntgöringsrapport. Mötte en som körde ut post på vägen till jobbet och jag frågade honom efter närmsta brevlåda, men jag kunde ge mitt kuvert till honom =) Skulle fått leta efter närmsta brevlåda annars.. Efter jobbet cykla jag till stan och in på Vero Moda, där kollade jag runt lite i butiken och jag hittade en topp, men när jag skulle betala såg jag att jag inte hade med mig mina kort.. FAAAN sa jag där i kassan och blev irriterad på mig själv! Cyklade hem igen, hämtade mina kort och sen cyklade jag ner till stan igen där jag köpte min topp. Sen upp till Willys där jag ändå skulle handla lite, därför fick jag cykla tillbaka. Köpte Aftonbladet, Diskborste, Disktrasor, Grillad Kyckling, Kollegieblock, Pepsi, Potatissallad och Potatisgratäng. Jag blev så sugen på grillat när jag kände doften inne på Willys så den kycklingen satt fint i magen med Potatissallad och Sallad till!

Resten av dagen har jag inte gjort ett skit, bara slappat och glott på teve vilket jag tänkte fortsätta med! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På Willys fick det blir Aftonbladet, Kollegieblock, Potatissallad, Grillad Kycklin, Disktrasor, Diskborste och Potatisgratäng.

  

Av Linda - 30 september 2010 17:34

Jag var nere en sväng på stan i eftermiddags lite snabbt. Jag gick in på Vero Moda och kikade lite och jag hittade en topp, men problemet var bara när jag skulle betala - jag hade inte med mig mina kort!! Så jag fick cykla hem igen och sen tillbaka, men först tänkte jag skita i att cykla tillbaka fast jag kom på att nästa gång jag går in där kanske den är slut istället. Slog i alla fall till på toppen och jag gillar den!


* Spets topp, 2oo kronor, Vero Moda- Tycker att den här toppen är snygg! Är jävligt svag för spets!! Hade ingen i vitt dessutom och jag har sett en liknande som jag gillade!

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards