Alla inlägg den 29 september 2010

Av Linda - 29 september 2010 21:34

Sitter och kollar på Efterlyst nu och jag får tårar i ögonen när jag hör Elins och Rasmus anhöriga berätta om deras syskon. Jag är så himla ledsen för deras skull och jag hoppas verkligen att den där jäla mördaren får sitt jävla straff som han förtjänar plus att de hittar Rasmus också som är spårlöst försvunnen...

Jag vet verkligen inte vad man ska säga mer faktiskt. Jag tänker på båda familjerna! Men tyvärr, kommer inte deras liv bli densamma..


Den här dagen har vart lika underbar som igår kanske till och med ännu mer underbar vädermässigt. Igår bestämde S., och jag att vi skulle ta en powerwalk idag på dagen. Så jag fick ett sms strax efter elva och tio över gick jag upp och tog en macka, la ner all tvätt i Ikea-bagen och slappa lite innan jag gick ner till tvättstugan tolv. Slängde i mina två första maskiner då jag har haft en tvätt tid idag mellan tolv och fem.

Vi gick från mig kvart över tolv och vi gick hela Hälsoslingan som är på 8 kilometer, på en timme och tjugofem minuter. Sen när vi kom till mitt hus igen fick jag gå upp och hämta mer tvätt som jag kunde slänga in i maskinen och så där fortsatte det till klockan fem..

Medans jag tvättade satt jag ute på balkongen i solen och läste i min CHIC (12). Jag tror till och med att jag fick lite färg i ansiktet när jag satt där! Skönt var det.

Har inte gjort så mycket mer än min powerwalk och tvättandet idag. Det fick bli Kotlett, Ris, Bearnaisesås och Sallad till idag och sen fick det bli en dusch.

Ska fortsätta kolla på teven nu och sen ska jag sova! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Fick min VeckoRevyn idag med =)

  

Av Linda - 29 september 2010 18:18

  

  


Idag har det vart underbart fint väder och då passar jag på att använda mina jeansshorts! Har även vart ute och powerwalkat så jag tog två bilder med och utan skor.


* Cardigan, Ginatricot, NY! Älskar denna så jävla underbar är den!

* Blus/Tunika, H&M.  

* Jeansshorts, H&M, NYA! Gillar de här jeansshortsen!

* Strumpbyxor, Åhléns.

* Nike Skor, Intersport.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards