Alla inlägg den 28 september 2010

Av Linda - 28 september 2010 22:24

Det man anade var TYVÄRR sant och det var TYVÄRR rätt kropp, nämligen Elins, som blev hittad igår på Hisingen.

Jag har tänkt på detta hela dagen och jag kan bara inte förstå hur i HELVETE man kan göra något så vidrigt som att döda en helt oskyldig person??

Jag tänker även på Elins familj, anhöriga, hennes kompisar, arbetskamrater och ALLA hon kände eller som har träffat henne!! Mina tankar går till ER! Framförallt till familjen som har förlorat en dotter/syster. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns.. Hemskt, orättvist, stor sorg, ofattbart, obegripligt och alldeles, alldeles sorgligt... Livet är så jävla orättvist, finns ingen rättvisa alls!

Himlen har fått ännu en ängel - ta hand om henne för det är hon värd!

Ikväll har jag tänt ljus för dig Elin och jag har tänkt på alla dina nära och kära som genomlider detta helvete!

Vila i frid Elin Krantz

 

  

Av Linda - 28 september 2010 21:16

Ja, det är jätteskönt att det fina vädret fortfarande håller i sig! Något ska man få glädjas över en dag som denna... Även om vädret inte är det viktigaste.Ska fatta mig kort i detta inlägget då jag inte orkar skriva så mycket och jag har annat i tankarna just nu..

Sov inte så bra alls inatt fast jag har ju gjort det några nätter nu i och för sig. Sov rätt gott på morgonen och jag fick ett jävla sms när jag sov riktigt bra, det var från lindex, det vill säga - inget viktigt! Gick upp tjugo i tolv och då satte jag mig direkt vid datorn för att läsa på Aftonbladet angående gårdagens "fynd" på Hisingen.

Läste ut VeckoRevyn (12) de sista sidorna som jag hade kvar. Bestämde mig för att åka till Skövde idag för att köpa mig mascara då min rabattkupong på Åhléns går ut imorgon. Tog tåget kvart över fyra och jag åkte tillbaka fem i sex igen. Köpte en Kebabtallrik på Pizzerian och det var jävligt gott med Pommes måste jag säga.

Nää, mina tankar är någon annanstans. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Av Linda - 28 september 2010 19:56

I eftermiddags åkte jag till Skövde för att shoppa lite. Men jag skulle inte kolla jättenoga eftersom jag ska ta en resa hem till Göteborg snart och shoppa mer där. Jag var bara tvungen att ha en ny mascara då min är slut typ och sen hade jag rabatt på Åhléns som jag ville utnyttja till den, då jag alltid köper Lancôme, så det var min anledning till att åka dit. Hittade inget speciellt faktiskt, men huvudsaken var min mascara som jag köpte!


* Nivea Firming Body Lotion, 39,5o kronor (Ordinarie pris 64,5o kronor), H&M- Jag tänkte att jag ska testa denna och se om den är bra! Någon som vet det?

* Lancôme Hypnôse Mascara, 244 kronor (Ordinarie pris 3o5 kronor, hade 2o% rabatt på valfri mascara), Åhléns- Världens bästa mascara enligt mig! Alltid bra med rabatter, perfekt nu när jag verkligen behövde ha en ny också!


   

     

Av Linda - 28 september 2010 13:16

VAD FAAAAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?? GE SIG PÅ OSKYLIDGA PERSONER!!!! SKA MAN INTE ENS FÅ GÅ UT LÄNGRE PÅ KVÄLLARNA, BEHÖVA KOLLA I VARENDA JÄVLA BUSKE, INTE KUNNA ÅKA SPÅRVAGN LÄNGRE??? MEN FRAMFÖRALLT, KÄNNA SIG OTRYGG NÄR MAN SKA GÅ HEM??? Mina tankar går till Elins occh Rasmus familjer! Så fruktansvärt att behöva gå igenom detta!!! Finner inga mer ord..

Man blir bara så jävla förbannad, ledsen och upprörd!! Jag tänker på Elins familj som måste gå igenom ett rent jävla helvete nu..

VAR RÄDD OM ERA NÄRA OCH KÄRA   

Av Linda - 28 september 2010 00:16

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 12 (27 Maj) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har bara hittat två produkter den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 12 (27 Maj) 2o1o:

* Piz Buin Active Fresh Cooling Sun Spray, 17o kronor- VILL HA! Sprayen doserar en precis lagom mängd av produkten och lägger sig som en bahglig tunn film på huden. I kontakt med vatten blir huden - om möjligt - lite mjukare, vilket bara känns härligt. Luktar gott och kladdar inte det minsta. En riktig keeper som dessutom är billig! Bäst i test!

* Sarah Jessica parker NYC Parfym 3o ml EdT, 345 kronor- Snygg flaska! I dagarna har filmen Sex and the city 2 premiär. Vad sägs p, att passa på att sätta dig i biosalongen, pmsvept av Sarah Jessica Parkers splitternya parfym, som är en fruktig kompott av bland annat jordgubbar, mimosa och vanlij?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards