Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Skönt att inte vara bakis

Av Linda - 26 september 2010 17:34

Jaaaaaa, det är riktigt skönt att inte vara bakis idag! Jag blir inte det varje gång i och för sig, men förra lördagen mådde jag inte så bra och bara känna doften av vin fick min mage att vända sig totalt. Så ja, idag är det skönt att inte ha vaknat med skallebank eller illamående på grund av sprit!

Jag hade tänkt att se någon film igår, men jag kollade lite på Transformers istället fast jag kollade bara halvt som halvt. Datorn var mycket roligare och sängen vad fan så mycket skönare! Satte mig där istället innan jag släckte ner för att sova. Förra natten sov jag bra, men denna sov jag oroligare.. Jag tänkte att de kanske skulle ringa in mig om jobb fast de gjorde de inte! Skönt också på ett sätt då jag får vila denna söndagen istället.

Jag gick upp fem i halv tolv idag, men jag kune gått upp mycket tidigare fast det orkade jag inte, hehe. Jag har suttit i soffan och läst i min Plaza Kvinna Juni, inte så mycket mer har jag gjort än bara haft det lugnt.

Jag tänkte äta det sista av min Potatisgratäng idag med och Fläskfilé tillsammans med Sallad! Gott ska det bli. Speciellt med Potatisgratängen då det är något av det godaste jag vet som man kan käka   

Nä, nu blir det mat och sen en varm och skön dusch efteråt! Ha en fortsatt bra söndag. Tjing tjong

 
 
Agnez

Agnez

26 september 2010 18:14

ska se om nån kan hjälpa mej el om jag själv har tid & tålamod att sätta mej och försöka pilla med de... nån gång ska juh va den första..

ingen bebis här än.. 11 dagar över tiden nu. ska på koll på torsdag om den inte kommit så då får vi iaf se den på ultraljud. tror inte den kommer ut förrän dess så...
fast jag försöker va positiv!

idag har jag och mannen bara tagit det lugnt och mys på.. nu är han på jobbet en sväng & jag är hemma... hamna framför datorn.. som alltid.

imorrn ska jag till frissan och fixa håret... ska fixa min utväxt, inge annat. blir nog bra.

jag/vi såg oxå transformers igår, fast jag såg bara med ett halvt öga.. inte min typ av film eg. men men..

nu ska jag kolla om karln ska komma hem snart.. hungrig.. tänkte göra lövbiff & pommes :D gott.

kram kram

http://www.agnez.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards