Alla inlägg den 17 september 2010

Av Linda - 17 september 2010 19:30

  


Ikväll blir det fest och vad passar inte bättre då än min nya, snygga klänning. Jag gillar den som faan!


* Klänning, Ginatricot- I LOVE IT! Tycker att den är skitsnygg och jag tycker verkligen om denna!

* Strumpbyxor, H&M- Nya favoriterna är dessa!

* klocka, köpt i Norge.

Av Linda - 17 september 2010 15:34

När jag vara nere på stan förut så var jag inne på Lindex först, men där inne såg jag inget speciellt. Jag gick bort mot KappAhl för att kolla på en grej där inne och jag hittade det jag ville ha, MEN det var bara stora storlekar kvar.. Jävla skit också! Köpte något som man alltid behöver, som alltid används och som går åt under hösten/vintern speciellt.


Detta shoppade jag på KappAhl idag:

* Strumpor, 39,5o kronor, KappAhl- Strumpor behöver man alltid och de går verkligen åt! Gillar mönstret med hjärtan på!

 

  

Av Linda - 17 september 2010 12:34

Helt seriöst, vad är det här för jäääävla PISS väder? Blåst, kallt, regn, sol, regn, sol, piss regn, och åter regn... Hela jävla tiden! Inatt piss regnade det igen och det smattrade mot rutan och fönsterbrädan.. Sovit dåligt har jag gjort också, låg och kollade på klockan tills den blev fem tror jag. Sen kunde jag ju somna i alla fall.

Minns att jag drömde en mardröm och då fick jag vakna så att den kunde avbrytas. Hemsk dröm som handlade om en brand. TUR att det bara var en dröm.. Har redan vart med om att det har brunnit två gånger där mamma bor.

Jag gick upp tolv idag, alldeles försent, men med tanke på att jag somna vid fem så behövdes den sömnen. Kanske behöver lägga mig och vila en liten stund sen så jag orkar med festen ikväll!

Hade tänkt dra och gymma idag, men jag skippar det faktiskt. Blir så jävla stressigt annars! Däremot måste jag ner till stan och Systemet för att köpa sprit, men jag tänkte även kolla på en grej inne på KappAhl om de har fått in det jag vill ha ännu. Hoppas på det! När jag cyklar hem från stan får jag stanna till på Willys så jag kan köpa 7UP, Pepsi och Hushållspapper! Måste ha något så jag kan vakna till på söndag morgon. Sen är Pepsi som mitt kaffe och min last!

Aja, jag ska nog cykla dit nu medans det är uppehåll! Det här jävla vädret är ju helt stört och typiskt höstväder!

Ha en bra fredag allihopa! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards