Alla inlägg den 15 september 2010

Av Linda - 15 september 2010 21:36

  

 

Tog kort på regnbågen från köksfönstret förut!

Det var två stycken, men man ser bara den ena väldigt bra!

Av Linda - 15 september 2010 18:18

Nej, tyvärr, blev de tinget gym idag som jag hade tänkt.. Men jag ska dit imorgon istället =) Om jag inte går dit en dag dör jag inte av direkt.

Inatt sov jag riktigt bra och jag sov jävligt många timmar faktiskt! Jag gick upp ffem i tolv, men de där timmarna och sömnen behövdes ta igen.. När jag hade gått upp satte jag mig vid datorn en liten stund och sen bytte jag sängkläder - det var verkligen på tiden och inatt ska det bli skönt att sova i en renbäddad säng. Jag skakade även av kuddarna och täcket! Just då var de tuppehåll, men de där molnen har kommit och gått idag, plus att det har regnat och blåst en hel del!! Lurifax väder kan man säga.

Jag cyklade iväg till PA:s fem i tre och då var det uppehåll, men när jag cyklade hemåt började det regna.. Blev lite blöt fast inte så jättefarligt. På PA:s köpte jag Cosmopolitan, Glaze, Gurkor, Lu Kex, Pepsi, Solo och Tv-tidningen. Jag har fått en dille på de där Lu kexen igen, men de är så jävla goda med chokladen på!

När jag kom hem såg jag att jag hade fått lite trevlig post idag med och där låg VeckoRevyn som jag inte hade räknat med att få egentligen.. Kommer det ett nytt nummer i brevboxen nästa gång får jag ringa till dem och fråga vad som sker. Jag har betalat för de numrerna som jag ska ha och fått - inget mer!

Just det ja, jag såg Regnbågen idag med när det regnade medans solen sken, två stycken var de idag med, men den ena kunde man inte se speciellt bra..


Just det ja, imorgon ska jag ut och käka - mysigt =) Fick ett samtal från S., efter fem idag och hon frågade om jag ville ut och käka imorgon då hon inte kunde göra det i fredags! Så yes, imorgon blir det gott att äta ute.

Idag blev det samma mat som igår, nämligen Spaghetti och Köttfärssås! Gott var det och jag fick bara koka lite Spaghetti och värma Köttfärssåsen idag - inte ansträngande direkt. Ibland vill man bara att det ska gå fort och slippa laga allt då är det bra med rester som man bara behöver värma.

Jag läst i min Galze Maj innan maten och det tänkte jag fortsätta göra ikväll medans jag glor på teven emellanåt.

Nej, nu blir det duschen! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong 


Dagens handling på PA:s Solo, Glaze, Cosmopolitan, Gurkor och Lu kex.

  


Dagens trevliga post =)

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards