Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linda - 9 september 2010 21:34

  

 

Haha, fick detta brevet idag från Försvarsmakten.

Ja, vad ska jag säga?? Not my cup of tea   


Följande stod i brevet:

Kanske har du löst uppgiften i vårt tidigare utskick. Den här gången ska vi inte be dig att vika någontind. Vi vill att du tänker över vårt erbjudande om att jobba som soldat/sjöman under några år. Det är inte vilket jobb som helst vi erbjuder. Ytterst handlar vår uppgift om att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Det är ett jobb för dig som vill göra skillnad, som inte är rädd för ett fysiskt och varierande arbete och som bryr dig om andra människor.


Du har nu chansen att bli en av de allra första som får anställning som soldat/sjöman. Ta den! Vi tror att du har det som krävs...

Av Linda - 9 september 2010 20:06

Sov dåligt inatt också - bajs!! Vill ju sova bra hela nätterna och inte dåligt. Får hoppas att det inte blir så denna natten också. Yeah yeah. Jag gick upp fem i halv tolv och det är skönt att gå upp i bättre tider nu än tidigare i veckan, men samtidigt kan det ju förbättras också.

Jag slappade ett tag innan jag gick iväg till Gymmet på gymnasiet. Det var ingen där - GÖTT då kunde jag köra själv efter min slapp-sommar. Är så jävla otränad nu va?! På Cosstrainern körde jag som vanligt tio minuter som uppvärmning och jag brände 1o4 kalorier. Om det är bra eller dåligt det vet jag inte.. Körde även en maskin för magen, lite övningar för magen, benen på matta, triceps, benövningar och rodden orkade jag bara med i två minuter. Snacka om att köra slut på sig själv!! Känner redan hur träningsvärken börjar komma   

Sen jag kom hem från gymmet har jag läst i min Solo Juni, lagat mat och det blev Kotlett, Spaghetti, Bearnaisesås och Sallad till plus tagit en lång och varm dusch! Ska fortsätta läsa i min Solo Juni nu under kvällen samtidigt som jag ska ta det lugnt. För imorgon, då ska det bli kul att se om jag kommer upp ur sängen =)

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards