Alla inlägg den 3 september 2010

Av Linda - 3 september 2010 13:34

Kan inte påstå att jag är jättepepp på att jobba ikväll de där fjuttiga timmarna.. MEN om det är något som är bra så är det att OB:t är bättre på veckosluten än på vardagarna. Får la se det så istället.. Dessutom kommer det ju byggas på med fler timmar i övrigt och då kan man ju behöva de här få de också.. Tiden är lite dum bara. Aja, det går säkert bra ändå tror jag! Ska ju inte jobba resten av helgen så då är det lugnt =) Kollade dessutom schemat nu så jag får fan vara glad över de timmar jag får med tanke på ALLA som finns tillgängliga!!

Inatt sov jag helt underbart och jag gick upp halv tolv, lite seg men det skulle ändras när jag gick in i duschen! Skönt att ha rent hår som alltid. Jag har även vart iväg på PA:s lite snabbt och handlat Ciabatta bröd, Gurka, Kött & Grill krydda, Pepsi, Prickig Korv, Sallad, Skinka och Toapapper. Har inte så jättemånga toarullar kvar och dessa fick jag rabatt på och då passar jag på att köpa så man har hemma!

Jag ska ner till stan och ordna presenter till imorgon då det blir 25-års fest! Ska käka den där sista Fläskkarrén idag tillsammans med Ris, Bearnaisesås och Sallad till, men det får jag göra innan jag börjar jobba känns så onödigt att göra det på jobbet! Får ta hand om den där disken också medans jag fixar mat.

Nej, nu ska jag snart ner till stan en sväng. Ha en bra fredag! Tjing tjong

 

Update: Det var en jävla FITT kväll! No other comments!!

 

Detta fick jag köpa idag Prickig Korv, Toapapper, Kött & Grill krydda, Ciabatta bröd, Skinka, Sallad och Gurka!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards