Direktlänk till inlägg 2 september 2010

1 timme och 2o minuters Powerwalk

Av Linda - 2 september 2010 23:36

Idag har det var riktigt underbart väder igen =) Man kan inte annat än att gilla när solen skiner och himlen är blå med lite stackmoln dock har det blåst lite granna och då har man lurat sig själv att det är varmare än vad det egentligen är.. Så länge solen skiner är jag mer än nöjd!

Igår låg jag och läste innan jag somnade sen sov jag hela natten, men jag vaknade till några gånger under morgonen fast jag gick inte upp förrän klockan var tolv. Skönt att sova, men jobbigt när man sover så länge bara.. Har gjort lite småsaker här hemma på dagen. När jag jobbade igår ringde jag till Malin som har hand om det här med Passerkorten till gymmet och hon ringde mig idag runt halv fyra och hon sa att det hade blivit något galet med mitt kort - det skulle börja gälla från den 9:e september... Nu fattar jag varför kortet inte har fungerat! Haha, så kan det gå! Jag förlängde tiden igår med ja så jag kan använda det året ut. Ska ta tag i gymmet nu igen känner jag!

S., och jag hade bestämt att vi skulle ut och powerwalka idag så vi gick fem över fyra hela Hälsoslingan på en timme och tjugo minuter   Vi gjorde bara ett kort stopp på en fem minuter inne på ICA så jag kunde hämta ut mitt paket från H&M. När vi kom till mig prata vi lite och sen gick jag upp till mig för att prova mina kläder - jag behöll alla tre plaggen faktiskt! Handduken kan jag ju inte prova direkt fast den gillar jag skarpt!

Idag fick jag äta min Fläskkarré med stekt Potatis och Sallad till! Blev ju aldrig av igår då jag åkte på jobb. Men annars har det vart en lugn torsdag utan några större händelser. Var dock rätt mör i benen efter rundan, men då vet jag ju att det tar i alla fall! Godd natt på Er! Tjing tjong.


Fick min sista VeckoRevyn idag med ja, skiter i att förnya prenumerationen.

  

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

3 september 2010 12:14

Hehe, Zumba är ett träningspass med massa olika dansstilar. Svinkul men svårt. Man kände sig lite lost ibland och stel hah. Men prova det om du får chansen! Svinbra träning säger dem :)

Allt är fint här! Dags för kräftskiva ikväll igen! :) Mums! Själv då? Nå roliga planer?

Kramkram!

http://www.miss0.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards